Audino schreef:
(...)
Ik vind het gewoon zo lastig. We waren 4 jaar samen en ik denk dat aan onze problemen gewerkt kan worden als we dat echt willen.
Maar ik ben zo van streek en in de war dat ik waarschijnlijk niet helder meer kan denken. Al weet ik wel zeker dat ik nog een keer goed met hem moet praten, in plaats van alles via whatsapp bespreken en uitruzieën.
Ik vind het zo naar dat je dit allemaal meemaakt, maar als jullie echt zouden willen veranderen samen, dan had je dat in vier jaar best kunnen doen. Ooit heb ik in hetzelfde bootje gezeten als jij, en dat ellenlange onderhandelen en ruziën neemt alleen maar energie en is het niet waard. Het is inderdaad een goed plan om face-to-face met elkaar te praten, maar laat je niet verleiden door mooie praatjes en loze beloftes, want voor je het weet ben je weer voor een lange tijd ongelukkig omdat je blijft proberen en het simpelweg niet lukt. Je bent ook nog vrij jong, dus het is echt zonde om je topjaren weg te gooien aan het proberen terug te krijgen van de relatie die je ooit had met hem.
Heeeel veel sterkte. Ik zal me er niet meer mee bemoeien als je dat niet fijn vindt, maar ik zie dat je er heel erg mee zit.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)