Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Het soort vriendschap waarbij je wel veel om elkaar geeft en op feestjes ook best wel lekker met elkaar babbelt maar het altijd een beetje ongemakkelijk wordt als je een op een afspreekt, want je hebt net niet genoeg om met elkaar over te praten aaah
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Ik heb Russische Star Trek crack gevonden en ik begrijp echt misschien vijf woorden in deze hele video (en de Cyrillische schrijfwijze van "Star Trek" en "Spirk" in de beschrijving) maar oh mijn God, oh mijn God, dit is alles waarvan ik nooit wist dat ik het wilde. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Square schreef:
Ik heb Russische Star Trek crack gevonden en ik begrijp echt misschien vijf woorden in deze hele video (en de Cyrillische schrijfwijze van "Star Trek" en "Spirk" in de beschrijving) maar oh mijn God, oh mijn God, dit is alles waarvan ik nooit wist dat ik het wilde. :'D
Ik mag dan wel een koksopleiding doen, ik kan niet met een aardappelschilmesje overweg en ga dat ook nooit kunnen ;'D
Ik blijf wel bij mijn oude vertrouwde dunschiller, hehe.
Trikru schreef:
Ik mag dan wel een koksopleiding doen, ik kan niet met een aardappelschilmesje overweg en ga dat ook nooit kunnen ;'D
Trikru schreef:
Een aardappel zal bij mij 5x zo klein worden als ik een aardappelschilmesje gebruik. :W
Ik heb mijn antwoord, maar het is niet het antwoord wat ik wilde en het doet zoveel pijn. Ik wil hem helemaal niet kwijt. Maar als ik voor hem moet veranderen en hij dat niet wil voor mij, is het geen goed idee om weer naar hem terug te gaan.