Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Het wordt er niet korter op, zo. (Het ergste is dat ik op dit punt echt zulke details erin aan het verwerken ben dat niemand die niet een tienjarige op het hoogtepunt van HSM obsessie is het er allemaal uit zal halen. Oh God.)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Holy shit. Ik ben alleen thuis, want mijn ouders zijn op vakantie en plotseling staat er een 3 jarig meisje voor mijn raam in de achtertuin. Ze wilde blijkbaar bramen plukken, maar jemig. Ik schrok me dood
Edit: WACHT ik had het hek op slot gedaan! Hoe is ze binnen gekomen? Wie is ze uberhaupt?
En even een realisatiemoment dat ik volgende week rond deze tijd al weer de eerste dag op school zal gaan hebben. Een nieuwe school wel te verstaan. Let's suppress the nerves for now.
JamesPotter schreef:
Holy shit. Ik ben alleen thuis, want mijn ouders zijn op vakantie en plotseling staat er een 3 jarig meisje voor mijn raam in de achtertuin. Ze wilde blijkbaar bramen plukken, maar jemig. Ik schrok me dood
Doet me denken aan een horrorfilm :o
Ik zou me ook de pleuris schrikken xd