• Vandaag ging ik dus snacken in een klein restaurant-esque iets. Het was lekker maar hOLY SHIT. Dat was het beste dessert dat ik in vijf maanjaren ooit heb gegeten. Er zijn cupcakes en "cup-donuts" verkrijgbaar. Ik nam een Twix cupcake want Twix en cupcake. En ook Marokkaanse muntthee want yolo. MAAR IK HAD NIET ZO EEN HEMEL VERWACHT. ALS JEZUS EETBAAR WAS, SMAAKTE HIJ VAST ZO.



    Anyways, totaal niet nuttig topic, hebben jullie onlangs nog wat lekkers gegeten?


    Heaven is a place that we all have

    Wauw dat ziet er goed uit!! Waar was het (:

    Ik ben laatst sushi wezen eten in een "echt" sushirestaurant (geen All you can eat). Ik ben helemaal niet zó into sushi maar wauw, de kwaliteit was echt top. De zalm echt super zacht en lekker en ik was spontaan verliefd op sushi.

    Puellae schreef:
    Wauw dat ziet er goed uit!! Waar was het (:

    Ik ben laatst sushi wezen eten in een "echt" sushirestaurant (geen All you can eat). Ik ben helemaal niet zó into sushi maar wauw, de kwaliteit was echt top. De zalm echt super zacht en lekker en ik was spontaan verliefd op sushi.


    Het restaurantje heet Cups 'n Cakes maar tot nu toe is die nog enkel te vinden in Mechelen, België. Het is ook echt knus ingericht.

    Sushi, dat wil ik echt eens proberen. Waarschijnlijk heb ik nog steeds een stemmetje in m'n hoofd dat het geen kans wil geven. :'D


    Heaven is a place that we all have

    Damn dat ziet er echt lekker uit!

    Ik heb laatst een zak vol kippenpootjes gekocht bij de stadsmarkt, en dat was echt lekker!

    Mijn oma en opa kwamen een tijdje geleden langs en toen zijn we naar de Pizza Hut en naar de Chinees geweest :Y)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    @YandereChan, yessss, chicken. Me likey.

    @Hufflefluff, Pizza Hut is echt bae. Chinees vind ik tbh niet zoooo lekker, maar hey, dat is mijn mening :'D


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    Het restaurantje heet Cups 'n Cakes maar tot nu toe is die nog enkel te vinden in Mechelen, België. Het is ook echt knus ingericht.

    Sushi, dat wil ik echt eens proberen. Waarschijnlijk heb ik nog steeds een stemmetje in m'n hoofd dat het geen kans wil geven. :'D


    Ohh, misschien ga ik dan gewoon eens naar Mechelen haha.

    Sushi was ook niet 100% mijn ding, maar bij de grote ketens hebben ze ook noodles en rijst en vis en vlees en hoef je niet alleen maar rijst shitties te eten. De eerste keer ook niet teveel sushi eten want het is echt zwaar op de maag als je ineens zo veel rijst eet.
    Gewoon afwisselen met een soepje en een gebakken zalmpje en een stokje vlees. Dan komt het goed en is het erg lekker!

    Holly heaven.:9~

    In Plopsaland hebben ze een Churroskraam op het dorpsplein gezet, dus ik moest me telkens inhouden om geen Churros met nutella te kopen. Woensdag is die missie gefaald.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Puellae schreef:
    (...)

    Ohh, misschien ga ik dan gewoon eens naar Mechelen haha.

    Sushi was ook niet 100% mijn ding, maar bij de grote ketens hebben ze ook noodles en rijst en vis en vlees en hoef je niet alleen maar rijst shitties te eten. De eerste keer ook niet teveel sushi eten want het is echt zwaar op de maag als je ineens zo veel rijst eet.
    Gewoon afwisselen met een soepje en een gebakken zalmpje en een stokje vlees. Dan komt het goed en is het erg lekker!


    Zeker doen!

    Oeh, ik moet nog even een waardig restaurantje vinden want die supermarktsushi is echt om van te kotsen. De cupcake lag ook redelijk zwaar op de maag maar met de thee kwam alles A-OK. Wie weet, een dezer dagen. *wbw*


    Heaven is a place that we all have

    Debbaut schreef:
    Holly heaven.:9~

    In Plopsaland hebben ze een Churroskraam op het dorpsplein gezet, dus ik moest me telkens inhouden om geen Churros met nutella te kopen. Woensdag is die missie gefaald.:W


    I know right :9~:9~

    Ohmygod, nutellachurros. Ik wil ff no joke in Plopsa werken of in Planckendael want daar is echt zot lekker eten.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 13:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    I know right :9~:9~

    Ohmygod, nutellachurros. Ik wil ff no joke in Plopsa werken of in Planckendael want daar is echt zot lekker eten.


    Met de Kermis in ons dorp staat er altijd een churros kraam. De Kermis attracties worden steeds minder interessant (al die kleine kindjes wow) maar elk jaar toch nog even churros halen ^^