• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Dat doet me denken aan dat topic dat ik ooit opende om iedereens dromen uit te leggen.

Your make-up is terrible

Een vriendin vraag of ik mee wil naar Walibi Fright nights. Ja, tuurlijk, maar ik ga niet in die spookhuizen. Zegt ze dat ik dan de hele tijd zit te wachten op hun. . . Nou dan ga ik wel een andere keer met hun naar Walibi. Ik kan gewoon niet tegen spookhuizen en ik ga daar niet voor naar Walibi. Meh. Ik ga voor achtbanen.

[ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 15:25 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ugh, inspiratie kom terug D:

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Ugh dit stuk is zo slecht.. Naja, ik pas het een andere keer wel aan..

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Dat moment waarop je broertje de lyrics van Ride niet kent maar wel keihard meezingt met 'I'M BORING SO I'M TAKING MY TIME ON MY RIDE' :')

[ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 15:52 ]

Whittaker -> Mando

Erlebnis schreef:
    (...)

Ik heb mijn dromen ook eens opgezocht en alles klopt gewoon, want ik ben bang om verlaten of verraden te worden. Ook heb ik vaak dromen over verdrietig zijn en dat wil zeggen dat ik een zeker onvermogen heb om mijn verleden los te laten.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Volgens mij heb ik een nieuwe musical gevonden om te kunnen stalken. :9~
    Alleen beetje jammer dat hij begin dit jaar "voor het laatst" nog was geweest.

Ik heb je niet nodig. :Y)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik ben verliefd op m'n nieuwe facebook profielfoto. <3

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Mensen die op Facebook reageren met 'Drink Bleach Lieke' :') Was that supposed to scare me?

Whittaker -> Mando

Villainess schreef:
    Mensen die op Facebook reageren met 'Drink Bleach Lieke' :') Was that supposed to scare me?

What the actual fuck?

Rivailles schreef:
    (...)

What the actual fuck?

I lol'd :') We hadden een discussie over wat er goed/fout was aan een plaatje met 'heavy metal woman are sexy' en daarbij een stereotype model met zwarte kleren. Het was een hele beschaafde discussie zonder beledigingen of beschuldigingen, maar toen had plotseling iemand even te veel testosteron en besloot dat mijn ziel te zwart was voor deze wereld en dat ik bleek moet drinken. :'D

Whittaker -> Mando

Hahaha, wat een geweldige film was dat. En zo leuk hoe al die referenties naar andere films er in zaten (nerd)

Villainess schreef:
    (...)

I lol'd :') We hadden een discussie over wat er goed/fout was aan een plaatje met 'heavy metal woman are sexy' en daarbij een stereotype model met zwarte kleren. Het was een hele beschaafde discussie zonder beledigingen of beschuldigingen, maar toen had plotseling iemand even te veel testosteron en besloot dat mijn ziel te zwart was voor deze wereld en dat ik bleek moet drinken. :'D

Jouw uitleg is echt briljant, haha. Maar wauw, sommige mensen.. :')

Nikki, concentreer je nou eens!

Your make-up is terrible