• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

JamesPotter schreef:
    Sinds ik dit trucje heb bedacht om muggen op te sporen is mijn leven een stuk makkelijker geworden. Echt top zo! Nooit meer urendoor de kamer hobbelen, maar de mug binnen 5 minuten vinden en doden.

Please share your wisdom with us ^^

Home sweet home

Oke ik kan beter toch gaan schrijven want dit piekeren is ook tien keer niks, ugh. Ik vraag me serieus af hoe lang het gaat duren voor ik zo echt overspannen ben. En dat in de zomervakantie voor m'n examenjaar :')

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Misschien kan ik beter weer weg gaan daar en mijn account sluiten. I feel so ignored.

Ich liebe dich 27.12.23

Túúúúúrlijk geef maar wel antwoord op haar. Fuck you all. I'm leaving.

Ich liebe dich 27.12.23

Wat een kutdag was dit. :c

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Mensen die een RPG openen en er vervolgens amper aandacht aan besteden.

Your make-up is terrible

Lols, ik heb het nog steeds niet af. Gaat wel lekker dit :')

Happy Birthday my Potter!

Ik wil huilen, mag ik huilen? Nee? Oké :\

Ich liebe dich 27.12.23

Net wanneer ik relaxt in bed wil gaan liggen komt er zo'n vieze dikke strontvlieg tevoorschijn. Bleghh

"It means no worries, for the rest of your days"

Audino schreef:
    (...)
    Please share your wisdom with us ^^

Als hij vlak bij is(te horen aan het gezoem), moet je een zaklamp van bijvoorbeeld je telefoon aanzetten. Je ziet hem vrijwel meteen en door de schaduw kan je hem bijna niet kwijtraken! Wacht tot hij gaat zitten(dat is vaak al aardig snel met licht erbij) en tada! Plet hem!^^

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Misschien wil ik eerst wel daten met een vrouw. Dat lijkt me echt heel spannend omdat ik niet verder ben gegaan dan zoenen (en de dingen met mijn bestie toen ik 10 was, shameshame). Ik heb altijd al met iemand van mijn eigen geslacht willen experimenteren. Én even geen mannen meer, hahaha.

JamesPotter schreef:
    (...)

Als hij vlak bij is(te horen aan het gezoem), moet je een zaklamp van bijvoorbeeld je telefoon aanzetten. Je ziet hem vrijwel meteen en door de schaduw kan je hem bijna niet kwijtraken! Wacht tot hij gaat zitten(dat is vaak al aardig snel met licht erbij) en tada! Plet hem!^^

Ik sla altijd wild om me heen als ik eentje in mijn buurt hoor. Ik ben echt panisch voor die beesten :W
    De volgende keer dat ik last heb van een mug zal ik dit proberen (:

Trikru schreef:

*ik zit op mn telefoon maar hier moet zo'n zoetsappige knuffel-gif*

And I'm nothing. You've always said you want nothing.

Trikru schreef:

*HUG* Je bent te leuk voor tranen <3

— Inner peace, it's hard to find. —