• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Audino schreef:
    (...)
    Epic ^^
    Ik heb er nog maar een stuk of 5 gezien helaas. Maar sommigen zijn echt nasty XD


    // Just leaving this here. Ik vind deze wel grappig.


    I use both :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee nee nee, mijn laptop mag niet doodgaan. Niet nu. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh, ik heb echt geen zin om straks naar de bioscoop te gaan.

    // ik droomde dat mijn tanden stuk voor stuk uitvielen. Echt naar. Als ik het opzoek betekend het een grote verandering in je leven en verlies van een dierbare. Dat is bullseye voor mijn leven nu.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 11:36 ]

    Deze dag begint al goed, normaal voel ik me pas tegen vieren zo miserabel. Ik voorspel dat rond die tijd een Derde Wereldoorlog los gaat barsten.

    Hey, dit is nog best te doen. Ghehehe. I solemnly swear that I'm up to no good (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik in bed blijven tot like, donderdag? (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Audino schreef:
    Ugh, ik heb echt geen zin om straks naar de bioscoop te gaan.

    // ik droomde dat mijn tanden stuk voor stuk uitvielen. Echt naar. Als ik het opzoek betekend het een grote verandering in je leven en verlies van een dierbare. Dat is bullseye voor mijn leven nu.


    Jaa die droom heb ik ook een keer gehad! Dat was zo eng D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, je bent echt een zielig persoon. Echt pathetic..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ga je vanavond ein-de-lijk naar de film waar je al zo lang op gewacht hebt, lees je alleen maar negatieve reviews dat het plot saai is etc.
    Great. :')

    Oh? Is het nu onze schuld? Oké dan, dat zal ik even onthouden want ja, dit vind ik niet echt helemaal oké. Jij zorgt ervoor dat die gast hier de hele week is. Ga dan niet zeggen dat er niks van onze kant af komt als ik vraag of we nog eens iets met z'n drieën gaan doen. Maar oké, ik snap dat je vriend belangrijker is dan je kinderen. Helemaal oké. Ik ga wel wat met m'n zusje doen die ook aandacht nodig heeft --'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hah. So where are your friends when you need them. Where are you, you promised. You fucking promised.

    Ik eet al de halve ochtend en nog zeurt mijn maag dat het honger heeft... :8


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn zin naar Londen begint steeds meer terug te komen (:
    Sowieso even mijn camera goed opladen, de batterij van die van mijn moeder erbij meenemen, mijn powerbank voor mijn mobiel op te laden en mijn oplader zelf meenemen, want waarschijnlijk kan ik hem dan ook nog even opladen op de boot. En waarschijnlijk kan ik hem in Londen zelf ook wel opladen in een restaurant of zo.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 12:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh stop met zeggen dat ik alles fout doe, want ik kan niet boos worden, dus ga ik huilen, MAAR IK BEN BOOS OKE? Ookal lijkt het niet zo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    OMG OMG OMG OMFOMGONGNFNFF. David en GABE KOMEN NAAR GAMESCOM. EEN VAN MIJN FAVORIETE MENSNE IN dE GAME INDUSTRIE