• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien moet ik maar een topic voor mijn tarot ding openen.


    Your make-up is terrible

    Frikandellen en soep? Maar het hele punt van om zes uur thuiskomen is juist dat je eindelijk eens een excuus hebt om langs de snackbar te gaan. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stiekem vind ik dit begin van het hoofdstuk wel echt amazing en geef ik mezelf nu een denkbeeldig schouderklopje, ook al was het vorige hoofdstuk niet bepaald geweldig. Ach, ik heb alle tijd om het te herschrijven als ik het op tij af krijg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    Misschien moet ik maar een topic voor mijn tarot ding openen.



    Yeeeeh ik support dit! (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 17:56 ]

    Dadelijk voor de eerste keer bloeddoneren. Ik ben zo bang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ehh, waarom beslis jij voor mij wie mijn telefoon krijgt? Mijn abonnement is nog niet eens afgelopen en ik ga niet mijn telefoon gratis weggeven als ik er in totaal 1300 euro voor neergelegd heb.

    Hahahaha ik ben soms echt heel dom. Nu moet ik dit stuk al helemaal opnieuw schrijven :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn tante neemt al het geld mee dat mijn oma heeft achtergelaten voor mij om boodschappen te doen. Doei 50 euro, ik betaal wel van mijn eigen geld...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 18:25 ]

    Mijn bloed is in ieder geval wel speciaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawd, rijst met visfilet uit de oven, doperwtjes en kerriesaus is goddelijk. <3

    Pizza <3


    26 - 02 - '16

    Waarom heb ik de laatste tijd zoveel last van m'n buik v.v


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb dan wel donkerder brood gekocht, maar dat schijnt hier in Oostenrijk dus vet zuur te wezen. Fingers crossed dat het meevalt D:


    26 - 02 - '16

    Het is lang geleden dat ik zoveel heb kunnen eten. Ik ben best trots op mezelf. Als ik mijn best ga doen met eten gaan de kilo's er vast aanvliegen. Al zal ik wel weer huid striemen krijgen, maar dat is het waard om minstens 7 kilo aan te komen. De striemen gaan ooit wel weer weg. En ze maken je natuurlijk wie je bent (:

    Ben ik de enige die die "wolfsnesten" zo eng vind in Assassins creed? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.