• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trikru schreef:
    Ben ik de enige die die "wolfsnesten" zo eng vind in Assassins creed? :')

    Nee, ik ook :W

    Audino schreef:
    (...)
    Nee, ik ook :W

    Gister had ik er eentje die heet "wolven tussen de lijken" nou ik kreeg de kriebels!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lees Assassin's Creed en meteen heb ik zoiets van aaah wat is er wat is er wat is er hahaha

    Maar ik vind de wolfsnesten wel meevallen. De eerste keer dat ik Hallequin opeens tegen kwam, toen schrok ik wel haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eigenlijk vind ik deze dingen schrijven wel leuk. Misschien past deze baan dan toch wel bij mij en zal ik er niet zo in sucken als ik dacht. Het is in ieder geval een leuke en uitdagende manier van huiswerk maken, yay :')

    Rivailles schreef:
    Ik lees Assassin's Creed en meteen heb ik zoiets van aaah wat is er wat is er wat is er hahaha

    Maar ik vind de wolfsnesten wel meevallen. De eerste keer dat ik Hallequin opeens tegen kwam, toen schrok ik wel haha.

    Dat had ik bij 'de dokter' (Malfatto?) ofzo. Die de courtesans vermoordde.


    // GODVERDOMME KUNNEN WE STOPPEN MET MIJN EX APPEN ZONDER DAT EERST AAN MIJ TE VRAGEN?! VOORAL NU IK AL EEN PAAR DAGEN NIETS MEER VAN HEM GEHOORD HEB!?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 20:10 ]

    Hoezo ben ik nou weer een nazi? Alleen omdat ik black metal luister? Kind, stop je hoofd terug in je reet en laat me met rust.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik voel me echt weak mar ik zit hier echt zowat te janken van de pijn, ugh :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben stieftante geworden! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fabro, dotto, banco :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Ik ben stieftante geworden! *O*



    Aaaaa gefeliciteerd!!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Joh ik was zo diep in mijn spel dat ik niet eens door had dat mijn tante er was :')
    Kom ik beneden, gaan zij weg hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vikernes schreef:
    (...)


    Aaaaa gefeliciteerd!!

    Dankjewel!! (bloos) Het is de eerste baby in mijn familie, dus iedereen is helemaal aan het stuiteren, haha.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee ga nog uitgebreid koffie drinken en zo een ijsje halen want ja ik ben hier geen pijn aan het lijden ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    Ik ben stieftante geworden! *O*


    Wat gaaf! Gefeliciteerd c:

    De laatste tijd is dr ook niet echt iets positiefs zeg. Wordt dr zat van. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •