• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik kijk Devin aan, hij was zo lief altijd, vroeger ook al...
    Ik keek Charlie nog even na, 'Leslie, ik zie heus wel dat er iets is. Je stond in het midden van het kamp daarnet. Wat is er aan de hand de laatste tijd?' ik keek hem even aan en slikte, moet ik dit allemaal gaan vertellen? Oké, ja, hij is mijn beste vriend...
    "Nou..." begin ik zacht, "Zoals je misschien weet is Captain Hook mijn oom..." ik zucht even, "Ik mocht even bij hem werken voor een missie van Peter maar ik vond het bij Hook veel leuker... Daarom wou ik daarheen gaan..." ik keek Devin aan, "Het lag niet aan jou!" zeg ik er nog snel achteraan, "Maar Peter heeft ons, Jo, Charlie en mij, nodig voor iets, maar ik wil dat dus niet en zo gaat het de hele tijd door..." vertel ik en kijk Devin aan. Ik mocht blij zijn met zo'n vriend...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Devin

    'Dat is naar.' gaf ik toe. 'Maar, als je het wel doet, en er niet aan dood gaat natuurlijk, kan je gaan, en misschien kan ik mee?' stelde ik voor. 'Als je dat zou willen, natuurlijk.'
    Ik merkte dat ik een beetje rood was, wat was dit nou? Normaal moest ik nooit blozen!

    Charlie

    'Hé,'
    Pan stond tussen een paar struiken en wenkte me. 'Kom eens!' Er stond een enorme grijns op mijn gezicht, maar sinds het eerst sinds ik hem kende leek deze niet gemeen, maar oprecht vrolijk. Of was ik anders gaan kijken?
    Als een automatisme liep ik naar hem toe, toen hij me de struiken in trok en vervolgens mee sleurde naar ik weet niet wat. Toen bleef hij, na een tijd rennen, plots stil staan, en kreeg ik een moment om om me heen te kijken. Een grote open plek, maar wel deels overschaduwd door de takken. De sterren hemel was goed te zien, was het al zo laat?
    In het midden van de plek was een watervalletje, allemaal kleine lichtjes dwarrelden eromheen, zouden het vuurvliegjes zijn? Of pixies, die hier ergens op Neverland zouden wonen?
    'Het is prachtig,' stamelde ik. 'Waarom laat je me dit zien?'
    Hij glimlachte. 'Jou iets moois laten zien waarvoor je zou willen blijven,' antwoordde hij. 'Er zijn meer van dit soort plekken, met pixies, en een grot in de vorm van een schedel, en een lagune,'
    Ik trok een wenkbrauw op. 'Je wil dat ik hier blijf nadat ik de tijd langzamer heb laten gaan?'
    Pan knikte. 'Jep.'


    obsessive rage

    Mt


    If no one else will defend the world then I must

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik keek Devin met grote ogen aan, "Zou je dat echt willen doen?" vroeg ik verbaast maar blij. Ik kon mezelf even niet bedwingen en gaf hem een knuffel,
    "Dat zou zo fijn zijn!"


    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik keek voorzichtig rond, Peter was met de meiden aan het praten, snel pakte ik het boek en begon te lezen, dit, alles kwam erin voor... Ik had mezelf in dit sprookje geschreven omdat ik dit zo graag wou beleven, ik kan nu beslissen of ik doodga of niet of... Ik voelde de blijheid in me opkomen, ik ben de schrijfster van dit verhaal. Maar gelukkig loop ik 3 maanden voor dus als ik nu dingen schrijf gebeurt het over 3 maanden...
    IJverig begon ik te schrijven, ik kon de toekomst veranderen...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Devin

    Ik lachte. 'Natuurlijk! Neverland is leuk, maar saai zonder vrienden, en wie weet is de wereld hierbuiten ook wel leuk!'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik voelde dat mijn wangen een beetje rood werden, hij was echt extreem aardig.
    "Ik ben echt heel blij dat je mee wilt..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Captain Killian Jones Hook

    'Wat maakt dat uit? Een jongen die niet speciaal is, op één dingetje na wat voor jou ook niet speciaal is.' Pan lachte waardoor mijn gemene lach verdween voor een serieuze blik. 'Oh, hoe de drieling zal kijken wanneer ze horen dat hun oom ze niet wil helpen. Nogal een nare gedachte hè?' Pan grinnikte en ik liet geen enkele emotie zien. 'Tot ziens dan, "captain".' Pan verdween. "Pan!" schreeuwde ik. "Ik heb meer informatie nodig!" Ik hoorde iets achter mij ik wilde me omdraaien, maar toen ik hoorde dat het Babette was, bleef ik staan. 'Hou je van je nichten?' Ze kwam naast me staan en samen keken we naar de plek waar Pan was verdwenen. 'Je haak is nog steeds cool.' Ze grinnikte, 'sorry.. dat moest...' Ik slaak een kleine zucht. Ik moest nu sterk blijven. "Nee," gaf ik als antwoord op haar vraag. "Ik houd niet van ze. Ik houd van niemand alleen de Jolly Rogger, maar dat kan je niet als iemand beschouwen." Ik kijk even naar mijn haak en kijk dan weer naar Babette. "Hoeveel heb je gehoord?" vraag ik aan haar.


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...


    Hij slaakte een diepe zucht, "Nee," gaf hij als antwoord op mijn vraag. "Ik houd niet van ze. Ik houd van niemand alleen de Jolly Rogger, maar dat kan je niet als iemand beschouwen." Ik kijk hem schuin aan terwijl hij zijn haak bestudeert. "Hoeveel heb je gehoord?" vraagt hij ineens. 'Genoeg dat ik weet dat je loog, betere vraag. Hou je van je broer?'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 11:02 ]


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    'Genoeg dat ik weet dat je loog, betere vraag. Hou je van je broer?' langzaam knik ik met mijn hoofd en begrijp nu alle vragen. "Mijn broer is dood," mompel ik. "En mijn nichtjes kunnen het besten gewoon op Neverland blijven." Ik keer me om naar Babette. "En ik wil geen preek dat het niet zo is." Ik sloeg mijn ogen even neer op de grond. "Dit is het beste voor hen en voor mij."


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    'Sorry... dat ik er over begon....' Verlegen kijk ik naar mijn schoenen en pulk in aan het strikje van mijn jurk. 'En ik wil geen preek dat het niet zo is.' Ik knik en draai mijn vinger in mijn haar. 'Dit is het beste voor hen en mij.' Ik knik weer en kijk hem weer aan. 'Dan ga ik maar weer...'


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    'Dan ga ik maar weer...' zegt Babette. Ik knik en probeer niks te zeggen. Toon nu geen zwakte Killian. Je moet sterk blijven. Ze maken je zwak. Je bent een bloody hell Pirate! Ondanks dat ik dat tegen mezelf zeg grijp ik haar pols vast. "Alsjeblieft blijf," fluister ik naar haar. "Ik heb je hulp nodig..."


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...


    Hij knikt, maar dat zag ik al bijna niet meer. 'Doei...' Ik zet 1 stap, maar merk dan dat hij mijn pols vast heeft. "Alsjeblieft blijf," fluistert hij naar me. "Ik heb je hulp nodig..." Ik draai me om en kijk in zijn ogen. 'Goed...' Ik geef hem zachtjes een knuffel, snel daarna laat ik hem los en kijk ik naar mijn schoenen, 'sorry... je bent een piraat, maar iedere piraat heeft ook een leven na zijn schip...'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 13:11 ]


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    Babette draait zich om en we kijken elkaar in de ogen aan. 'Goed...' Ze geeft me een knuffel wat gek genoeg fijn aanvoelt. Ze laat me al snel los en staart naar haar schoenen. 'sorry... je bent een piraat, maar iedere piraat heeft ook een leven na zijn schip...' Ik kijk een beetje ongemakkelijk rond. Ze heeft gelijk, maar dan vertoon ik zwakte en dat wil ik nu niet. Ik moet wraak nemen. Dat was mijn hele doel hier. Niet om verliefd te worden of verloren familie te vinden waarvan ik niet eens van hun bestaan afwist. "Ik ben dus op zoek naar een jongen," leg ik Babette uit. Dit was ook mijn manier om van onderwerp te veranderen. "Niet zomaar een jongen," voeg ik er aan toe. "Een jongen die niet speciaal is, op één dingetje na wat voor mij ook niet speciaal is." ik hoop dat Babette weet wie ik bedoel. "Enig idee?" zeg ik met een zwak glimlachje.


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    "Ik ben dus op zoek naar een jongen," Veranderde hij van onderwerp. Waarom veranderen sommige personen altijd van onderwerp als het ongemakkelijk wordt, het is irritant en tegelijk charmant. "Niet zomaar een jongen," voegde hij er ineens aan toe. "Een jongen die niet speciaal is, op één dingetje na wat voor mij ook niet speciaal is." Ik kijk rond. 'Ik heb eigenlijk geen idee... Ik denk dat iemand van jou bemanning het eigenlijk wel weet... Chris, een nieuwe lost boy... Hij werkt voor Pan?'


    ~

    Devin

    Ik grijnsde. 'Geen probleem.' herhaalde ik, ik zou met niemand liever dan met haar de wereld verkennen, geen idee op welke manier.

    Charlie

    'Mag ik vragen waarom je dat zou willen?' Ik keek hem onderzoekend aan, was dit niet een truc? Gewoon een val, een test? 'Je hebt echt wel meer meisjes die je gezelschap kunnen geven hoor. Die je meer vertrouwen dan ik.'
    Pan grinnikte. 'Maar wat voor lol is er nou aan een saai meisje dat aan je voeten ligt?' Hij deed weer iets met zijn wenkbrauwen.
    'Als je wil dat ik je vertrouw en ook zal willen blijven, moet je nog één ding doen.' zei ik zachtjes, ik wist niet waarom ik zo dicht tegen hem was aangekropen en mijn hand nu op de plek van zijn ritmische hart kloppen had geplaatst, maar het voelde wel prettig. 'Je verdraaide het verhaal van Hook. Wat is het echte verhaal?'
    Pan grijnsde en woelde door mijn haren. 'Dat hij laf is en geen zwaktes wil. Je zou nog voor hem springen wanneer hij iemand zou willen neer steken, of jij misschien niet, maar de andere twee wel. Dat is het echte verhaal.'


    obsessive rage