Voiles schreef:
Je ziet soms op facebook van die dingen voorbij komen met dat een vriend een heeel lieve tekst heeft geschreven aan zijn vriendin en ze dan wakker wordt en die tekst leest en een glimlach op haar gezicht krijg...
Wel, ik word wakker met nog niet eens een good morning bericht. terwijl meneer al naar zijn werk is, en zijn telefoon uit heeft staan. En ik dus om 18:00 pas een berichtje gaat krijgen met heel waarnschijnlijk alleen een "heii" of een kus smily.
En het meest schattige wat hij mij heeft gegeven in 4,5 maanden is een doos met fucking muffin ingredienten hahaha
Guys... i have the most romantic boyfriend ever
Dat doet die van mij ook allemaal niet, maar om eerlijk te zijn denk ik dat heel veel jongens dat niet doen. Maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg, hij laat mij op zijn eigen manier weten dat hij me leuk vindt en ik neem aan dat de jouwe dat ook doet. Ik zou het beeld dat mensen van relaties schetsen op Facebook vooral niet verhouden tegen je eigen relatie.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.