• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Avo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics, ik was te lui om zelf er één aan te maken. Was Avatar kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Trageer je zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Omdat ik vrienden ben met rappers die drugs en dat soort dingen gebruiken. Ook omdat ze denken dat ik om niemand geef, vanwege dat ik op mijn twaalfde ontdekt ben en al liedje opnam in de studio met Scooter. Voordat Usher me een platencontract aanbood kende niemand me en dachten ze dat ik gewoon een leuk jongetje was wiens droom zou uitkomen' zei ik, waarna ik Falala speelde. Het kerstliedje die ik ooit had opgenomen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ow niet egtzien.

    mackenzie Foy
    Ik kijk hem medelevgend aan. "wow" is het enigste wat ik mompel. Ik bijt op mijn lip als ik hem hoor zingen...
    Ik miste mijn familie. Mijn ouders en mijn broer. Bij mij dachten ze altijd dat ik arrogant en een barbieop was,, ik ben er door gepest ondanks mijn bekendheid.Het deed pijn, maakte me onzeker want mijn enigste wens was dat niemand meer armoede had en ik had een deel van mijn verdiende geld gedoneerd aan are kinderen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm. Nog.. Even denken' zuchtte ik en ik haalde mijn handen van de gitaar af. 'Nog twintig dagen en dan word ik zestien!' juichte ik vrolijk. Elk jaar bleef ik gewoon zestien. Dat had ik samen met al mijn beliebers over de hele wereld afgesproken. 'Ja ja, ik word negentien maar ik blijf zestien voor altijd' grinnikte ik en ik pakte de trompet weer, waar ik happy birthday op begon te spelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik glimlach zwak en zucht weer even.."we schelen gewoon 6 jaar" zucht ik zacht, ik vond het echt niet leuk om als jongste hier te zijn. ik kreeg altijd het gevoel alsof ik doorgedraaid was. Ik wou zijn net als mijn vriendinnen lekker zwemmen of naar de film. Nadenken over mijn toekomst, vervolgopleiding. Verstoppertje spelen of gewoon onbezorgd zijn...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Bieber

    Ik blies hard op de trompet, waarbij ik even expres scheel keek. Uiteindelijk haalde ik de trompet weg en hapte naar adem. Helaas was ik niet perfect in blaasinstrumenten. 'Leeftijd is maar een getal' grinnikte ik. Mompelend ging ik weer achter de vleugel zitten en vanachter de piano kon ik Mackenzie aankijken. Soepel begon ik Bohemian Rhapsody van Queen te spelen. Het was zoals alles van Queen, een hoog liedje. Ik begon te zingen en sloot mijn ogen. De hoge noten haalde ik gemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:42 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ghehe, dat liedje is mooi en geniaal xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hahaha idd omg onze carnavalsoptocht faalt elke jaar harer=) ken m van glee
    lMackenzie Foy
    Ik glimlach als ik het liedje herken en pak een krukje waar ik ga zitten. tranen beginnen te branden bij stukje door zijn stem geluid.
    Kippenvel verspreid over mijn armen en kik sluit mijn ogen. als hij klaar is met zingen en spelen verlaat een traan mijn ooghoek.
    Zonder nog iets te zeggen sta ik op en loop naar mijn kamer waar ik me op bed laat vllem en begin te huilen,.

    [lol met niall rpg ik amper, cher moet nog reageren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Hé. Had ik wat verkeerds gedaan? Bezorgd liep ik achter Mackenzie aan. Zacht klopte ik op de deur en stak mijn hoofd het hoekje om. 'Mackenzie? Oh meisje, wat is er?' Mijn stem sloeg over en ik rende letterlijk naar Mackenzie toe. Bezorgd ging ik naast haar zitten en trok haar overeind zodat ze zat. 'Mis je, je familie zo erg? Of is het wat anders?' vroeg ik aan haar, waarna ik haar in een knuffel trok. Waarom had ik niet gewoon een vrolijk liedje gespeeld?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Mijn tranen stroomde als een razende over mijn gezicht, ik hoor hoe Justin zijn stem oversloeg en rent naar me toe. Hij trok me in een knuffel "Mis je, je familie zo erg of is het iets anders?
    " vraagt hij aan met en ik slik "Ik misze zo Justin, soms wil ik gewoon een onbekend meisje zijn, hoe leuk ik acteren ook vind. Ik wil niet op een speciale school of thuis les." snik ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Je hoeft het me niet uit te leggen. Ik weet precies hoe het voelt' zuchtte ik. Ik kon niet eens meer gewoon over straat, ik kon niet eens meer in de plaats van mijn vrienden genaamd London, niet de Londen van Engeland maar London een klein stadje in Canada, gewoon ergens naar toe gaan met Chaz en Ryan of Nolan. Gelukkig had ik op tour team Bieber. Mijn moeder en vader waren dan wel gescheiden, maar ze waren letterlijk beste vrienden. Vaak zagen ze elkaar en praatten gewoon met elkaar. Mijn moeder kende Jaxon en Jazmyn ookal, en ze konden goed opschieten. Kenny, één van de beveiliging, was ook mijn beste vriend en Scooter was een soort van vadertype. Mama Jan was dus een soort van moeder die me hielp met mijn stemoefeningen. Jaden, jazeker Jaden Smith, was een soort van kleine broer en Willow een soort van kleiner zusje. Zo had je nog wel dertig mensen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik zuch zacht "dankje" ik veeg wat tranen weg. "Krijg jij ook zoveel haat?" vraag ik zacht aan hem en kijk hem even aan onder mijn wimpers.
    Snel deed ik mijn haar als knot , draai een plukje eromheen en stop diein de rest zodat het blijft zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Een harde lach verliet mijn mond. 'Lieve Mackenzie. Ik heb meer haat gekregen in één jaar dan jij in je hele leven zult krijgen. Geloof me, jij bent hier diegene die geliefd is' grinnikte ik. 'Niet dat je niet bekend bent, natuurlijk herkent iedereen je. Maar je bent pas dertien en je bent nu al een actrice. Een succesvol actrice. Dat kan haast geen haat beloven' ratelde ik door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."