• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Charlie

    'Sorry, ik ga weer!' riep ik snel toen Caitlin mijn naam riep. Misschien was ze wel in gevaar? 'Wat is er?' vroeg ik geschrokken toen ik aan kwam.


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Wat is er?' vroeg Charlie geschrokken toen ze aan kwam, jippie ze was er. 'Nou, na veel rugpijn en een gesprek met Pan, zou je het eigenlijk wel weten. Dat Pan gedeelte dan. Er gaat een traan over mijn wang wanneer ik weet dat Charlie dit niet zou willen: 'Ik kom hier echt nooit meer weg... Aangezien het om je zussen gaat...' Ik begin zachtjes te huilen... 'Je moet Pan vertrouwen, maar ik heb je horen zeggen dat je dat nooit wou...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Je hebt nog een redelijke deal gemaakt. Niet iets als... Laat je kind achter als ie zeven is, of vermoord zijn vader. Ik snap het wel. Maar echt vertrouwen... Ik weet niet of ik dat kan bij hem.' gaf ik toe, ik kon toch moeilijk boos zijn op een hopeloze bijna moeder? Ik dacht even na. 'Laat je kind nooit achter en ik zal het proberen. Beloofd?'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Je hebt nog een redelijke deal gemaakt. Niet iets als... Laat je kind achter als ie zeven is, of vermoord zijn vader. Ik snap het wel. Maar echt vertrouwen... Ik weet niet of ik dat kan bij hem.' gaf ze toe, ik snapte het wel. 'Maar het gaat niet om jou, het gaat ook nog eens om Leslie en nog een jongen die later komt...' Ik was best wel wanhopig, zo klonk ik tenminste. 'ik wil je dit gewoon niet aandoen...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Ik kan voor mezelf zorgen. Leslie ook, en als die jongen dat niet kan doen wij dat.' zei ik. 'Maar jouw baby niet. We kunnen ook doen alsof.'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    kan voor mezelf zorgen. Leslie ook, en als die jongen dat niet kan doen wij dat.' zei ze, ze klonk heel moedig. Eigenlijk zou Charlie mijn voorbeeld moeten zijn, ze is een beste powervrouw. Ik glimlach. 'Maar jouw baby niet. We kunnen ook doen alsof.' Mijn blik word ineens bloedserieus. 'Als je dat doet, komt hij er nog is achter. Dan haalt hij me terug en vertrouwd hij mij ook niet meer, zo meteen pakt hij ook nog eens mijn kinderen af...'

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 22:35 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Het gaat hem er niet om dat ik hem vertrouw, maar dat ik doe wat hij wil. Als hij dat heeft zal hij je absoluut niet terug halen,' legde ik uit. 'Ga naar je vriendje en vertel hem dat je zwanger bent, dan ga ik naar Pan en zorg dat jij je deal niet breekt. Goed?'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Het gaat hem er niet om dat ik hem vertrouw, maar dat ik doe wat hij wil. Als hij dat heeft zal hij je absoluut niet terug halen,' legde ze uit. Ik was er nog altijd bang voor, hij kon me altijd terug halen of de deal breken. 'Ga naar je vriendje en vertel hem dat je zwanger bent, dan ga ik naar Pan en zorg dat jij je deal niet breekt. Goed?' Ik sloeg mijn ogen neer en schudde mijn hoofd. 'Alex zou me nooit laten gaan, hij wil hier juist blijven. Aangezien hij nooit zijn zus zou verlaten...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Maar Alex is Pan toch niet?' vraag ik, ik krijg een plan. 'We kunnen toch zorgen dat hij en zijn zus met je meegaan?'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Maar Alex is Pan toch niet?' ik knik,daar had ze wel weer gelijk in. Alex is lief, dat zeg je bij Peter niet zo snel. 'We kunnen toch zorgen dat hij en zijn zus met je meegaan?' ik staar naar mijn buik en knik dan, 'ze zou het niet zo snel doen, want Alex geeft om haar. Zei niet om hem...'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 10:12 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Je moet ook nooit van iemand gaan houden die niet van jou houdt. Het stomme is alleen dat ik me niet aan mijn eigen regels kan houden.' gaf ik toe, en dacht even na. 'We kunnen ze ook gewoon stiekem mee krijgen? Het klinkt gemeen en alles, maar lief vragen werkt nooit bij mensen die toch niet om je geven. Alex waarschijnlijk wel, maar zijn zus...'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone

    'Je moet ook nooit van iemand gaan houden die niet van jou houdt. Het stomme is alleen dat ik me niet aan mijn eigen regels kan houden.' gaf ze toe, 'maar toch, het is zijn zus!' Ze zette haar denk blik op en en dacht even na. 'We kunnen ze ook gewoon stiekem mee krijgen? Het klinkt gemeen en alles, maar lief vragen werkt nooit bij mensen die toch niet om je geven. Alex waarschijnlijk wel, maar zijn zus...' Ik keek om me heen, 'zijn zus heeft slinkse magie, Alex wil hier niet weg, want in de mensenwereld kan hij zijn magie niet gebruiken uit angst dat het per ongeluk zichtbaar word voor andere mensen, zijn zus wederzijds.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Ik heb ook magie.' bijt ik haar toe en laat een vuurbal verschijnen. 'Zie je? En je hebt nog the Enchanted Forest, daar zijn zoveel tovenaars, ik had het toch ook niet over de mensen wereld?' Ik laat de vuurbal weer verdwijnen en zucht. 'Maar dan niet he. Ik ga wel terug naar Hook.'
    Boos dat alles wat ik zei werd afgewezen liep ik weer weg, sorry hoor, maar dan ga ik haar ook niet helpen. Ze mag stikken met haar stomme deal.


    obsessive rage

    Chris James

    'Die deal van Cait gaat nooit werken, ze komt nooit van dit eiland af.' Ik loop naar Pan en glimlach wanneer ik Florence op ons af zie lopen. Florence ging voor Peter staan en glimlachte geheimzinnig. 'Die deal gaat nooit werken, Charlie heeft zo juist Caitlin afgewezen. Desnoods kan je haar als lost girl vereren, aangezien ze haar kind hier ziet opgroeien.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Peter Pan

    'Het was ook niet de bedoeling dat ze zou slagen hoor, ik krijg Charlie zelf wel aan het werk. En ik weet met wie.' zei ik met een grijns. Ik liep naar Ariël toe en tikte op haar schouder. 'Hé Ariël.' begroette ik haar. 'Kan je wat voor me doen?'


    obsessive rage