• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Charlie

    'Sorry, ik ben een idioot,' mompel ik en loop dan naar Pan toe. 'Geef haar haar hart gewoon terug Pan. Ik snap Felix niet dat hij je blijft volgen.'
    Pan komt dichterbij. 'En nu ga je volwassen doen? Ik vond je leuker als kinder Charlie hoor.' zegt hij lachend. Weer glijdt mijn blik vragend naar Charlie. Help, wat moet ik doen?


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik kijk Charlie even aan, "Daarom Peter, ze wil niet dat je haar leuk vind en daarom is ze nu volwassen..." zeg ik snel zonder na te denken, ik hoop dat ik de waarheid spreek en dat ik Charlie hierbij help.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Vast. Of schiet je gewoon terug achter je muur?' vroeg ik lachend, liep langzaam op Charlie af, die geen antwoord leek te kunnen geven. Ik boog me voorover en drukte toen een kus op haar lippen, geschrokken maakte ze een sprong achteruit. 'Wat doe je nou weer idioot?!' riep ze geschrokken. Ik grinnikte.
    'Goed zo. Reageer als een kind.' zei ik, drukte Ariël's hart in haar handen en verdween toen weer.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik ren naar Charlie toe, "Oh mijn god Charlie, gaat het?" vraag ik en pak haar schouders vast, waarom deed hij dat?
    Dat had ik zelfs niet van Peter verwacht.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Het... Gaat... Denk ik,' mompelde ik. Snel stopte ik Ariël's hart weer terug. Het stomme was, dat ik het eigenlijk nog eens wilde laten gebeuren, nog eens gekust worden. Maar dat kon ik absoluut niet hardop zeggen. 'Jongens zijn gestoord...' mompelde ik daarom maar.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik knik, "Ja dat zijn ze zeker..." ze stopt mijn hart terug, "Bedankt..." zeg ik dankbaar,
    "Oké, we moeten iets afspreken over onze vriendschap..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik kantel mijn hoofd. 'Wat dan? Iets als altijd voor elkaar klaar staan of zoiets clichés?' vraag ik.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    "Misschien wel cliché maar dat we gewoon bij elkaar blijven en dat niets ons scheid, dus geen ruzie enzo..." ik glimlach,
    "Anders hebben we allebei niets aan onze vriendschap en dat is denk ik wat Peter wil..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Laten we een kleine aanpassing maken: Ruzie mag, maar we lossen het daarna wel weer op.' stel ik voor. 'Je hebt gezien hoe goed ik ben in ruzie vermijden.'


    obsessive rage

    her mt xd


    ~

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik knik "Klinkt goed..."


    (sorry voor dit korte stukje, ik ben er net achter gekomen dat er een spin in mijn bed is en op me zat, aaaaah)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'En nu ga ik Peter Pan zoeken om hem een lel te verkopen omdat hij mijn eerste kus heeft gestolen.' zeg ik vastberaden maar lacherig tegelijkertijd.

    (Aw. Spinnen zijn naar)


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik lach even, "Waarom altijd wraak? Zoals je weet, Belle werd ontvoerd door het Beest, ze werd gevangengehouden maar werden toch verliefd..." ik glimlach,
    "Ze kwam goed terecht omdat ze geen wraak had genomen..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Belle werd niet gevangen genomen door het beest, maar werd huishoudster van Rumpelstiltskin om haar familie te redden van de ogers. Wat voor versies krijg jij daar te horen?' vraag ik zuchtend. 'En tja blijkbaar ben ik meer slechterik dan ik dacht. Ach tja. Pan is niet mijn beest en ik ben zeker geen Belle, die is een optimist en ze is aardig, de reacties die mensen op mij geven laten iets heel anders zien.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik dacht even na, alles was hier anders dan in de sprookjesboeken,
    "Tja in de sprookjesboeken staat het anders, wacht ik heb hem bij me!" ik doe mijn tas open en pak het boek eruit,
    "Je kunt toch lezen?" vraag ik, ik ga niet vragen of ze wel kan lezen want dat klinkt misschien beledigend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]