• Hoi allemaal,

    Ik ben een verhaal aan het redigeren en ik ben van mening dat het verhaal beter tot uitdrukking komt in een andere (werkwoord)tijd.
    Nu heeft de schrijver zelf haar twijfels daarover en ik weet dat het ook gewoon een persoonlijke voorkeur zou kunnen zijn, maar bij sommige verhaalsoorten en schrijfstijlen past nu eenmaal beter de verleden tijd dan de tegenwoordige tijd, en andersom.

    We zijn daarom op zoek naar vijf mensen die dezelfde bladzijde in beide tijden zouden willen lezen en hun mening zouden willen geven wat ze beter vinden passen: de tegenwoordige tijd of de verleden tijd.

    Iemand die ons wil helpen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel helpen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil ook wel helpen ^^


    obsessive rage

    Ik wil ook wel helpen. Morgen ben ik vrij, dus dan kan ik gelijk mijn mening geven.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil ook wel helpen c: Als het goed is zou ik er dit weekend de tijd voor moeten hebben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kom maar op, I'm in.


    21072016

    Me too. (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    ik wil ook als het nog gaat ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil ook wel helpen! Ik weet niet of ik vandaag tijd ga hebben, maar morgen normaal wel. (:


    The soul needs autumn.

    Je hebt al wat mensen, maar ik zou eventueel ook tijd hebben (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bedankt allemaal!
    Dan houd ik het bij deze negen, dat is een mooi oneven aantal. Ik zal vanmiddag per PB naar jullie toesturen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog even een reminder voor wie nog niets hebben teruggestuurd.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Nog even een reminder voor wie nog niets hebben teruggestuurd.^^


    Thanks! Ik ga meteen lezen!


    The soul needs autumn.

    Laat je weten wat het uiteindelijk geworden is? Ik ben best benieuwd :3.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Het is de verleden tijd geworden. :Y)
    Blijkbaar was de tegenwoordige tijd toch een persoonlijke voorkeur, dus ik ben erg blij dat ik hier jullie meningen heb kunnen verzamelen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.