• Hoi!

    Aahh, het is zomer! Dat betekent hittegolven, zwemmen, het strand, tot laat buitenzitten en... op vakantie gaan!
    Wat zijn jouw plannen deze zomer? Pak je het vliegtuig naar een warm land of ga je gezellig een dagje weg met je famillie?
    Laat het me weten in de reacties van dit topic!

    (Ben je al op vakantie geweest? Waar ging je heen? Hoe was het?)

    Zelf ga ik op vakantie naar Oostappen Groep Vakantiepark Prinsenmeer! Dat is in Asten (Noord Brabant). Omdat we met 5 (ja, je leest het goed, 5, en met onze ouders erbij getelt zelfs 7) kinderen zijn, gaan we op vakantie naar een leuke familie camping. Dit is nu de derde keer dat we er komen, en ik ga er ieder jaar met plezier naartoe! Ik ga er vrijdag 22 juli heen! Ik kan nu al niet wachten!




    Nu we het toch over vakantie hebben... Ik kan vanaf 22 juli tot 1 augustus niet online komen... );

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 20:27 ]

    Ik ga naar de Zwarte Cross op vakantie(:
    Jij heel veel plezier gewenst!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik ga naar Zuid-Tirol op vakantie! Veel plezier!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Torquay en Cornwall. *O*


    She's imperfect but she tries

    Ik ga met Anna (GredWeasley) en mijn ouders en zusje(+vriendinnetje) naar het zuiden van Limburg^^ ijsjes eten, zwemmen, ^^ ik heb er zin in!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik weet het nog niet, ik kan geen leuke, betaalbare vakantie vinden. ;c


    Your make-up is terrible

    Mijn eigen achtertuin zal de bestemming zeer waarschijnlijk worden. :Y)

    Dit weekend ga ik Rome ontdekken met mijn vader + zusje en in Augustus naar London met een vriendin.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben nog aan het herstellen van de operatie die ik heb gehad, dus wij gaan gewoon een dagje met de hond naar Schiermonnikoog of Borkum. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga op een best wel diverse vakantie in het buitenland. In heel wat landen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 21:05 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sachsische Schweiz/Saxony Switzerland/Saksisch Zwitserland (gewoon in Duitsland)



    Aah, Prinsenmeer, good memories. Ben ik vroeger ook geweest


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben op zwemstage naar Portugal geweest en in september ga ik met vier vriendinnen een weekje naar Mallorca. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben net terug van twee weken Slovenië en vertrek morgen voor een dikke week naar Kroatië (bloos) Ik heb ook nog citytrips gedaan naar provinciehoofdsteden en zo en ik ga ook nog kamperen in de Ardennen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga eind September naar Praag (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ga naar Marokko voor een maand lang. Ik ga er mijn tijd verdoen bij familie en bij het strand in Saidia. Yaaaay, so excited. Ik vertrek de 25ste.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga werken ;D. Voor het eerst in mijn leven ga ik in de zomer niet op vakantie.


    No growth of the heart is ever a waste