• [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 14:49 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    MT


    i wanna die with you once or twice.

    Abo!

    Maya (sorry voor het wachten Tibohoohohohoho)

    Tibo kijkt een beetje verward naar mij en Jo, hij snapt er vast helemaal niks van en ik glimlach.
    Jo kijkt naar buiten, het begint zowat uit het niets te stormen 'Is er iemand bang voor onweer?' vraagt ze
    'gelukkig ik niet, anders lag ik nu op de grond' zeg ik, en al snel stopt de storm ook weer, en blijft de regen over. Ik kijk naar Tibo, 'Kom je hier eigenlijk wonen?' vraag ik dan.


    Just be yourself

    (ik had mijn volgende post eigenlijk al in het praattopic gepost maar dat vergeten we dan)

    Tibo de beste slechtste mens in het heelal


    'Kom je hier eigenlijk wonen?' Vraagt Maya opeens. Ik kijk op van de stoffige grond, wat aantoonde dat ze hier geen kuisvrouw hadden, en antwoorde. "Ik zou dat graag willen, toch zeker tijdelijk. Maar Martyr en Iratus zijn verdwenen, en met hen moet ik dit bespreken." Ik twijfelde of ik de volgende zin zou zeggen. Maar toch deed ik het na een korte pauze. "Zou ik hier misschien een nachtje op de sofa mogen slapen ofzo? Als ze er morgen nog niet zouden zijn zoek ik me wel een hotelletje in de buurt." Ik keek naar de sofa. Niet erg comfortabel. Zou in die leegstaande kamer misschien een bed staan? Dat ga ik seffens eens vragen...

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:34 ]

    Setha
    Haar ogen worden groot.
    'D-Deed jij dat?' stamelt ze. Ze deinst een stukje achteruit.
    'Hoe heet je?'
    Ik keek haar kalm aan, "Rustig, ik heb normaal gezien mijn krachten prima onder controle..." stel ik haar gerust,
    "Ik heet Setha..." zeg ik vriendelijk, "En jij bent?"


    Jo Sparrow
    'Kom je hier eigenlijk wonen?' vraagt Maya aan Tibo. "Ik zou dat graag willen, toch zeker tijdelijk. Maar Martyr en Iratus zijn verdwenen, en met hen moet ik dit bespreken." even wacht hij met verder praten, "Zou ik hier misschien een nachtje op de sofa mogen slapen ofzo? Als ze er morgen nog niet zouden zijn zoek ik me wel een hotelletje in de buurt." ik keek naar de sofa, dat zag er niet erg fijn uit. "Nee, je mag niet op de sofa, voor deze nacht ga je maar in mijn bed..." zeg ik vastberaden en glimlach even, een nacht zonder slaap of een nacht op de sofa maakt mij niet uit, ik was vroeger ook gewend om op hout te slapen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tiboke

    "Nee, je mag niet op de sofa, voor deze nacht ga je maar in mijn bed..." Ik schrok even van deze uitspraak. Totdat ik besefte dat zij waarschijnlijk op de sofa ging. "Neen, ik wil je geen last bezorgen..."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 22:49 ]

    Jo Sparrow


    Tibo schrok even maar kwam er toen achter wat ik bedoelde, ach jakkes, ik wil niet weten waar hij aan dacht, "Neen, ik wil je geen last bezorgen..."
    Ik glimlach even naar Tibo, "Tibo, ik duld geen tegenspraak hier!" lachend kijk ik hem aan, ik voel dat er een paar twinkelingetjes in mijn ogen komen, dat gebeurt er al je blij bent...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo die nu in het RPG-huis gaat slapen

    "Tibo, ik duld geen tegenspraak hier!" Zegt Jo lachend. "Oke dan... Als het echt moet..." Zeg ik met een verveeld stemmetje. Daarna laat ik een smile op mijn gezicht komen van hier tot in Tokyo. "Weten jullie eigenlijk hoe laat het is, dames?"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 7:41 ]

    Martyr

    Ik weet niet wat ik zal antwoorden op de woorden van Iratus, maar wel wat ik moet zeggen tegen ene 'Setha'. Ik grijns.
    'Wel, dat is Quinn en ik ben haar broer,' Iratus werpt me een dodelijke blik toe, en bij het wordt 'broer is het gezicht meer een geschrokken,'en ik heet Martyr. En als ik jou was zou ik oppassen, mocht je een kwade wil hebben, je bent niet de enige met krachten.' Ik glimlach breed.


    i wanna die with you once or twice.

    Setha
    'Wel, dat is Quinn en ik ben haar broer,' ik kijk ze glimlachend aan, ze waren wel aardig.
    'En ik heet Martyr. En als ik jou was zou ik oppassen, mocht je een kwade wil hebben, je bent niet de enige met krachten.'
    Ik schrok even, daarnet was hij toch een stuk aardiger. Ik dacht terug aan mijn gevangen schap, ze zeiden dat ik een heks was, maar degene die me opsloot was 20x zo goed als mij! "Ja, dat weet ik..." en weer loopt er een traan over mijn wang en begint het heel zacht te regenen.


    Jo Sparrow
    "Weten jullie eigenlijk hoe laat het is, dames?" vroeg Tibo, "Dames?" vroeg ik lachend, sinds wanneer zijn we dames. "Het is volgens mij 12 uur 's nachts. Maar dat weet ik niet zeker..." beantwoord ik de vraag, "Ben je moe?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus / Quinn

    Geërgerd kijk ik hem aan, maar na een tijdje besluit ik dat hij gelijk heeft. De naam Martyr is al bijzonder, maar Iratus zal ook wel een beetje opzien baren. Dus ik leg me er maar bij neer.
    'En als ik jou was zou ik oppassen, mocht je een kwade wil hebben, je bent niet de enige met krachten.'
    'Ja, dat weet ik.'
    Een traan glipt uit Setha's oog, en tegelijkertijd begint het te regenen. Ik frons. Waarom zijn er steeds van die huilerige types in mijn leven. Jo deed ook al zo dramatisch.
    'Rustig, Setha. Wat Martyr bedoelde is dat je... Gewoon niet de enige bent. Denk ik. Het was vast niet zijn bedoeling om zo bot te doen. Mijn broer -' ik lach even '- heeft soms gewoon de neiging om dat te doen.'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:05 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Setha
    'Rustig, Setha. Wat Martyr bedoelde is dat je... Gewoon niet de enige bent. Denk ik. Het was vast niet zijn bedoeling om zo bot te doen. Mijn boer -' ze lacht even '- heeft soms gewoon de neiging om dat te doen.'
    Ik kijk haar even aan, "Het ligt niet aan je broer, hij is niet bot, tenminste, niet hoe ik gewend ben... Het ligt gewoon allemaal een beetje moeilijk..." zeg ik zacht, 2 jaar lang vast zitten in een 2 vierkante meter... "Ben je bekend met het gevoel van Claustrofobie?" vraag ik aan haar.
    De jongen maakt een gemene opmerking en ik kijk hem boos aan, "Alsof jij weet waarom ik het deed?!"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 10:07 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Martyr

    'Ik wantrouw mensen gewoon die ons proberen te doden in een storm, sorry. Het spijt me, het is inderdaad vreemd om mensen bot aan te spreken wanneer ze je pijn wouden geven,' zeg ik sarcastisch.


    i wanna die with you once or twice.

    (Ik heb hem even aangepast, dan hoef jij het niet meer te doen Ada)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibohohohoho

    "Dames?" vroeg ze lachend "Het is volgens mij 12 uur 's nachts. Maar dat weet ik niet zeker..." Daarna stelt zede vraag "Ben je moe?" Ik knik nee. "niet echt, ik wilde het gewoon weten..."

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 22:32 ]