• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Pfff

    What?


    Your make-up is terrible

    Oh you :W


    Deep inside, I've never felt alive

    JUJUBEE. *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stik. Heimwee begint al. I need chocolate.

    Laat mijn oma lekker rusten ofzo, ze is net een week op vakantie geweest als begeleider van gehandicapten.

    Morticia schreef:
    JUJUBEE. *O*


    Heaven is a place that we all have

    I stand corrected, Independence Day 2 was best wel awesome. Waarom die lage rating op IMDb?


    Caution first, always.

    "Ik hoop dat jij later ook deze pijn hebt". Thanks mom.
    Nadat ik alle klussen heb overgenomen die jij niet meer kan, en jij mij alsnog elke dag als stuk vuil behandelt mag ik toch wel één keer voor mezelf opkomen. Je stikt er maar in (cat). En tegen anderen wel normaal kunnen doen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    "De Zuid-Koreaanse acteur John Cho verklapt in een interview met Herald Sun dat zijn karakter in de film een mannelijke partner heeft. Sulu wordt afgeschilderd als een liefdevolle vader van een dochter die hij samen met zijn vriend opvoedt. De verhaallijn is volgens Cho een knipoog naar acteur George Takei, de homoseksuele acteur die in de originele televisieserie de rol van Hikaru Sulu speelde en zijn geaardheid jarenlang verborgen hield."

    OH MIJN GOD
    SULU IS GAY
    100% ONDISCUTABEL CANON LGBTQ PERSONAGES IN STAR TREK
    EN HET IS HIKARU SULU
    IK KAN GELUKKIG STERVEN


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "De Zuid-Koreaanse acteur John Cho verklapt in een interview met Herald Sun dat zijn karakter in de film een mannelijke partner heeft. Sulu wordt afgeschilderd als een liefdevolle vader van een dochter die hij samen met zijn vriend opvoedt. De verhaallijn is volgens Cho een knipoog naar acteur George Takei, de homoseksuele acteur die in de originele televisieserie de rol van Hikaru Sulu speelde en zijn geaardheid jarenlang verborgen hield."

    OH MIJN GOD
    SULU IS GAY
    100% ONDISCUTABEL CANON LGBTQ PERSONAGES IN STAR TREK
    EN HET IS HIKARU SULU
    IK KAN GELUKKIG STERVEN


    Oh my god, dat is amazing.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    "De Zuid-Koreaanse acteur John Cho verklapt in een interview met Herald Sun dat zijn karakter in de film een mannelijke partner heeft. Sulu wordt afgeschilderd als een liefdevolle vader van een dochter die hij samen met zijn vriend opvoedt. De verhaallijn is volgens Cho een knipoog naar acteur George Takei, de homoseksuele acteur die in de originele televisieserie de rol van Hikaru Sulu speelde en zijn geaardheid jarenlang verborgen hield."

    OH MIJN GOD
    SULU IS GAY
    100% ONDISCUTABEL CANON LGBTQ PERSONAGES IN STAR TREK
    EN HET IS HIKARU SULU
    IK KAN GELUKKIG STERVEN


    oh. my. fucking. god. /dead


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    "De Zuid-Koreaanse acteur John Cho verklapt in een interview met Herald Sun dat zijn karakter in de film een mannelijke partner heeft. Sulu wordt afgeschilderd als een liefdevolle vader van een dochter die hij samen met zijn vriend opvoedt. De verhaallijn is volgens Cho een knipoog naar acteur George Takei, de homoseksuele acteur die in de originele televisieserie de rol van Hikaru Sulu speelde en zijn geaardheid jarenlang verborgen hield."

    OH MIJN GOD
    SULU IS GAY
    100% ONDISCUTABEL CANON LGBTQ PERSONAGES IN STAR TREK
    EN HET IS HIKARU SULU
    IK KAN GELUKKIG STERVEN


    JaaaaaaAAAAAA


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh my god, dat is amazing.

    Aerate schreef:
    (...)

    oh. my. fucking. god. /dead

    Wiarda schreef:
    (...)

    JaaaaaaAAAAAA


    JA TOCH ik zal mijn best doen niet alleen in caps te typen maar ik zit hier echt te STUITEREN YAY. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom niet "stop het vermoorden van ontschuldige mensen"?