• Ik heb een hele tijd geleden al een stor gelezen over Tom Kaulitz. Nu ben ik weer helemaal back into Quizlet en wil ik deze storie graag weer gaan lezen alleen heb ik geeeen idee wat de titel was.

    Het ging over een meisje Cara ze had problemen thuis en moest bij haar vader gaan wonen. haar vader had een relatie met Simone de moeder van Tom en Bill Kaulitz. Cara haatte Tom. maar uiteindelijk kregen ze toch een relatie.

    Iemand een idee?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 18:21 ]

    *Story

    Klinkt als één in een dozijn, al heb je geluk dat je haar naam nog weet. Voor de rest zijn er echt heel veel verhalen die zo zijn gegaan. Ik heb hem in ieder geval nooit gelezen.


    Your make-up is terrible

    Jaa dacht ook eerst al dat het story was maar raakte in de war door het woord stories.

    Verder was het inderdaad wel een beetje één in een dozijn maar het was zo'n leuke schrijfstijl dat ik hem graag nog een keer wil lezen.

    Ik heb even voor je gegoogled, en ik denk dat de story die je zoekt niet meer bestaat sinds de crash een paar jaar geleden waarbij alle hoofdstukken losgekoppeld werden van hun stories. Er kwamen namelijk wel wat losse hoofdstukken boven die bij elkaar lijken te horen, die aan je beschrijving voldoen en die je volgens de geschiedenis van de lezers ook wel eens hebt bekeken op jouw account (bijvoorbeeld deze en deze), maar er staat geen story naam of schrijver meer bij die hoofdstukken omdat ze niet meer bij het juiste verhaal zijn geplaatst. Tenzij je de schrijver dus toevallig nog ergens kunt vinden en die het verhaal nog heeft, zul je het waarschijnlijk niet meer kunnen lezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan