• Hi,

    Een tijd terug ben ik naar de Efteling geweest (wat super leuk was) alleen ben ik vergeten een magneet te kopen. Ik spaar namelijk vakantie/leuke uitjes magneten voor op mijn koelkast later. Nu wil ik eigenlijk toch wel een efteling gerelateerde magneet. Weten jullie waar ik die online kan kopen of mag ik 1 van jullie overkopen? (Ik betaal dan verzendkosten ook). Of gaat er misschien iemand binnenkort naar de Efteling en wil diegene een magneet voor mij meenemen? (Magneet/verzendkosten betaal ik)

    Ja ik wil echt heel graag zo'n magneet. Het enige wat ik vond was de website Fairyland.nl en die heb ik gemaild of ze ook Sprookjes/fairy/pixie magneten hebben.

    Kunnen jullie me helpen? Mijn eeuwige dank^^

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 0:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb je geen webshop van de Efteling waar je dit kan kopen of zo?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Heb je geen webshop van de Efteling waar je dit kan kopen of zo?

    Die is dus in 2015 gestopt. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Die is dus in 2015 gestopt. ):


    Oh, dat is jammer.


    16 - 09 - '17

    Hela, die is er nog wel heur. (Medewerker hierzo)
    Mensen kunnen namelijk ook allerlei dingen nabestellen in de webshop, zoals sprookjesboom cd/dvd.
    Verder kan ik je aanraden voor marktplaats, daar staan ook nog wel wat dingen op. Verder ben ik bang dat je dan echt weer naar de Efteling daarvoor moet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    Hela, die is er nog wel heur. (Medewerker hierzo)
    Mensen kunnen namelijk ook allerlei dingen nabestellen in de webshop, zoals sprookjesboom cd/dvd.
    Verder kan ik je aanraden voor marktplaats, daar staan ook nog wel wat dingen op. Verder ben ik bang dat je dan echt weer naar de Efteling daarvoor moet.

    Huh? Ik ben er 1 keer opgekomen tijdens mijn zoektocht, maar toen stond erop dat de webshop sinds 2015 er niet meer is. (Ik heb ook allemaal nieuwsartikelen voorbij zien komen)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 7:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    http://www.marktplaats.nl/z.html?query=efteling+magneet&postcode=
    Ik zou hier eens kijken hier staan veel magneten


    How you doin'

    Cotton schreef:
    http://www.marktplaats.nl/z.html?query=efteling+magneet&postcode=
    Ik zou hier eens kijken hier staan veel magneten

    Die heb ik al gezien en die vind ik niet zo mooi.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wou Sofie aanraden, maar die heeft het topic al gezien haha. =P
    Misschien aan haar de webshop eens navragen?

    Ik ga toevallig vrijdag naar de Efteling. Maar als ik alles ga moeten opzenden, zou dat vanaf Begië moeten gebeuren. En ik kan je ook niet snel een bericht op Messenger/WhatsApp sturen aangezien ik geen mobiel internet heb in NL. Dus ik zou ook niet snel kunnen vragen welke je graag zou hebben. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik wou Sofie aanraden, maar die heeft het topic al gezien haha. =P
    Misschien aan haar de webshop eens navragen?

    Ik ga toevallig vrijdag naar de Efteling. Maar als ik alles ga moeten opzenden, zou dat vanaf Begië moeten gebeuren. En ik kan je ook niet snel een bericht op Messenger/WhatsApp sturen aangezien ik geen mobiel internet heb in NL. Dus ik zou ook niet snel kunnen vragen welke je graag zou hebben. =S


    Opzich maakt mij dat niet zoveel uit. Ik heb niet veel eisen, als het er maar mooi/meisjes/fairy/sprookjesachtiguitziet. Ik ben al heel blij dat je meedenkt! (:
    Als je het echt zou willen doen, wil ik best wat foto's uitzoeken wat ik ongeveer mooi vind. In iedergeval vind ik die pixie dingen heel leuuuk.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 10:41 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Volgens mij was de webshop er idd niet meer?

    Ik vergeet er ook al jaren een magneet te kopen, maar ik weet wel dat er eentje is waar een elfje van de Droomvlucht op staat, en daar moest ik eigenlijk meteen aan denken bij jouw beschrijvingen :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cariani schreef:
    Volgens mij was de webshop er idd niet meer?

    Ik vergeet er ook al jaren een magneet te kopen, maar ik weet wel dat er eentje is waar een elfje van de Droomvlucht op staat, en daar moest ik eigenlijk meteen aan denken bij jouw beschrijvingen :Y)


    Ja zo'n soort magneet wil ik ook het liefst. Ik vond de Droomvlucht super mooi. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Noo, ik ben er net gisteren geweest :c


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Noo, ik ben er net gisteren geweest :c


    Aahhh. Dat is echt lullig. Haha. Hopelijk vond je het wel leuk! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Aahhh. Dat is echt lullig. Haha. Hopelijk vond je het wel leuk! (:

    Dat zeker haha. Echt jammer dat dit topic nét te laat is verschenen...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Dat zeker haha. Echt jammer dat dit topic nét te laat is verschenen...

    Haha kunbjij niets aan doen.

    De webshop heeft net teruggemaild dat ze geen pixie magneetjes hebben. Alleen van trolletjes. Ze sturen me zaterdag een foto. Al weet ik niet of ik wel soort van trollen wil. Haha.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 10:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!