• Hi guys! Zoals jullie weten was Juan Direction te gast bij Saturday Night Live. Helaas door het tijdverschil kwam het hier ergens rond half 6 (?) & aangezien ik ziek ben/was ben ik niet opgebleven. Ik heb korte filmpjes gezien van Juan Direction maar ik zou eigenlijk graag de hele aflevering kijken. Ik heb geprobeerd te zoeken op youtube maar ik kan eigenlijk niks vinden! Weet iemand toevallig waar je de hele aflevering kan bekijken? (: xx

    Wacht even, wat bedoel je nou met Juan Direction?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wacht even, wat bedoel je nou met Juan Direction?

    Bij Saturday Night Live werd One Direction Juan Direction, hun mexicaanse vorm ;3
    Ik kan alleen zeggen; kijk even op letmewatchthis.ch dat was ik namelijk ook van plan, maar ik kan niks beloven...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wilde het ook heel graag zien, maar ik kon geen links vinden van de hele episode (ik kon trouwens ook geen filmpjes vinden van Juan Direction :( Wel van What Makes You Beautiful =D)
    Maar ik heb nu net een goede link gevonden, die het doet in de EU (ik vind het echt belachelijk dat de meeste sites niet toegankelijk zijn voor buiten the US)
    Maar dit is de link = http://watch-newseries.eu/tv/Sofia_Vergara_One_Direction_-9569 klikklik en veel kijkplezier =D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa