• Heyy, na de zomervakantie ( duurt bij mij tot en met 4 sep.) ga ik naar de brugklas. Ik zou willen vragen of jullie mij kunnen helpen met leuke ideeën voor het kaften van boeken en om mijn agenda op te pimpen. Ik heb namelijk wel al kaft papier, maar nog weinig ideeën. Ik heb vooral kaft papier zonder patroontjes. Ik wil voor ieder vak een andere kaft zodat ik ze goed uit elkaar kan houden. Ik dacht dat het misschien verstandig was om ook op YouTube te kijken, dus als jullie misschien een leuke video hiervoor vinden, zou je dan het linkje naar me door willen sturen?

    Ook tips zijn altijd welkom! Ik waardeer het zeer als je me zou Willen helpen.

    -XXX-jes svendewijnlover

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 20:58 ]


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Je kan ook gewoon stickers halen en die op blanco (effen zwart oid) kaftpapier plakken. C:


    26 - 02 - '16

    Ik heb ooit met een starbuck tas mijn boek gekaft:



    Uiteindelijk heb ik de handvaten eraf gehaald omdat ze heel vervelend waren. Maar dat zou je kunnen proberen.

    En ander leuk pimpen met stickers, andere soort kaftpapier om de hoeken doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pimpen is leuk, maar steek er niet al te veel moeite in. Mijn ervaring is dat kaften in het eerstejaar meestal niet zo lang overleven hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Pimpen is leuk, maar steek er niet al te veel moeite in. Mijn ervaring is dat kaften in het eerstejaar meestal niet zo lang overleven hahaha


    Precies dit, maar ik had dat ook in de tweede :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb met theezakjes gekaft: gewoon kaftpapier, plaksel erop, theezakjes erop, doorzichtig plakfolie erover en klaar. Ik had het ook nog per kleur gedaan, dus rode theezakjes, gele theezakjes, etc. Dat was echt super leuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ga eens rondkijken in de Hema, en je vindt sowieso wel wat ideetjes. (: Wat ik zelf ook heel leuk vind, is washi tape en stempels. Zelf vind ik het ook leuk om je vrienden iets op je kaftpapier te laten schrijven. Je kan ook altijd iets met foto's doen of een leuke quote erop schrijven. ^^

    EDIT: Als je wilt dat het kaftpapier mooi blijft tot het einde van het schooljaar, kan je er best doorzichtig, plastiek kaftpapier overdoen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 21:18 ]


    <3

    Honestly, ik deed daar altijd mn best over, en er word het hele jaar op geklad enzo door klasgenootjes, maar na 2 jaar vergeet ke het kaften gewoon en ga je gewoon met die boeken naar school :') tenminste, na twee jaar gaf niemand er echt meer om, de boeken bleven wel netjes, ook zonder kaftpapier. Maar als je wat leuks wil, moet je ze gewoon in random kleirtjes doen en dan iedereen erop late kleuren. Dan heb je wat te doen tijdens wiskunde xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hou je agenda vanbinnen zo rustig mogelijk, zodat je goed overzicht houd. Het is slim om de rug van je boeken met een leuk tape te bedekken zodat je ze herkent als je ze neerzet/legt. Veel plezier met je brugklas (en middelbare school) ervaring! Ik ben na 6 jaar klaar en ik besef nu hoe geweldig het was en hoe erg ik het ga missen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    In het begin van het schooljaar maakte ik altijd van die fancy tekeningetjes, maar om eerlijk te zijn was er halverwege het jaar van heel veel gekafte boeken, van het mooie gekafte, niet veel meer over :"D Sommige boeken was ik ook vergeten te kaften en die bleven dan ook de rest van het jaar kaftloos :'D
    Tijdens lessen zat ik er wel heel veel op te kladden, dus helemaal effen vult zich gedurende de saaie lessen ook nog wel :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Iwan schreef:
    Pimpen is leuk, maar steek er niet al te veel moeite in. Mijn ervaring is dat kaften in het eerstejaar meestal niet zo lang overleven hahaha

    In de meeste jaren, maar ja, dat kaften werd snel vervelend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb altijd roze of rood kaftpapier gehad, dan een sticker met daarop welk boek het is (overleeft nóóit een heel schooljaar). en tijdens de lessen liet ik vrienden/vriendinnen er van alles opzetten. Als ik een map had, dan liet ik ze daar ook van alles op/in zetten.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 22:47 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb na twee jaar niet meer gekaft. Ik besefte me dat na een half jaar mn kaften er steeds af vielen en ik had geen zin de volgende vier jaar steeds opnieuw te moeten kaften. Ik tekende wel mijn schriften vol tijdens de les, dus dat zal met jouw kaften ook wel goed komen (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik werk met computer dus kan je niet heel goed helpen, maar meestal doe ik maar kleine versiering met lint en de rest teken ik er gewoon op


    obsessive rage

    OpgeroldEten schreef:
    Ik heb ooit met een starbuck tas mijn boek gekaft:



    Uiteindelijk heb ik de handvaten eraf gehaald omdat ze heel vervelend waren. Maar dat zou je kunnen proberen.

    En ander leuk pimpen met stickers, andere soort kaftpapier om de hoeken doen.


    Mag ik zeggen dat dit geniaal is? lol


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Gewoon simpele stoffen kaften halen. Kun je ook nog herbruiken! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.