• hoe komt het dat er niet zoo veel plaats is voor iets te schrijven in je profiel?

    er is heel veel plaats hoa ^^
    Sommige mensen hebben wel een profiel van 20 cm ofzo ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Er is net zo veel plek hoor.
    Ligt er helemaal aan hoe lang jij het wilt, je kan hem net zo lang als jij hem wilt eigenlijk .. ^^
    Heb ik vaak genoeg gezien, en wat xNIJNTJE zegt, sommige hebben van 20 cm! :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Er is echt genoeg plaats i mean. Je kan net zo lang door typen als je zelf wil vroeger was mijn profiel echt kei lang dus het kan echt wel! Maar tegenwoordig nemen de meeste een kort profiel n_n


    I do not hook up.

    maar er was naar het schijnt zoo vraagjes allemaal die je moet antwoorden bv:wat is je lievelings dier enzo als je net en quizlet lid bent geworden komt dat toch?

    maar er was naar het schijnt zoo vraagjes allemaal die je moet antwoorden bv:wat is je lievelings dier enzo als je net en quizlet lid bent geworden komt dat toch?

    Nee dat is er niet. Die lijst kan je gewoon van site's kopieeren enzo en erop plakken. n_n


    I do not hook up.

    maar er was naar het schijnt zoo vraagjes allemaal die je moet antwoorden bv:wat is je lievelings dier enzo als je net en quizlet lid bent geworden komt dat toch?

    Nee dat hoeft helemaal niet jo !Dat doen mensen omdat ze het zelf willen ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ow oke dank je allemaal!

    Graaggedaan hoor!

    Slotje >>


    I do not hook up.

    Amen Renne x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Goed he van mij? XD Nee maar okay n_n


    I do not hook up.

    haha