• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    ik heb een kettingreactie veroorzaakt you are very welcome

    haha <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik wil een layout store openen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 20:55 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hypocriet wezen. :W


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    +8... Oké, dit is eng. Ik sta nu bovenaan. Hebben al mijn abo's een kudo gegeven of doen random mensen dit om mij blij te maken, want als random mensen dit doen om mij blij te maken, hoeft dit niet. Ik wil dat mensen genieten van mijn verhaal en geef niet veel om die kudo's. Als mensen echt genieten en daarom een kudo geven, bedankt c:
    Maar doe het vooral niet om mij goed te laten voelen, hoeft niet ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mweh. Waarom kan mijn kat 24/7 fotogeniek zijn en zie ik er pas na 100 pogingen een beetje redelijk uit op een foto T-T


    26 - 02 - '16

    VOETBALLL


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik heb plots weer de neiging om een story te schrijven maar idk one shots zijn beter


    Heaven is a place that we all have

    Jaloezie is handig omdat je zo een doel voor jezelf kan stellen, maar kan het ook nog een keer ophouden of zo? Ik heb geen zin om er 24/7 aan te denken. :')

    How- No, don't even think about it. Stahp.

    \\ Dit stressballetje is mijn beste vriend sinds vandaag c:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 21:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GODVERDETERING IK WAS MIJN STORIES AAN HET VERWIJDEREN EN IK HEB PERONGELUK EEN HALF AFGEWERKT VERHAAL VERWIJDERD FML FML


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil gewoon douchen. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit hier met een halve kilo ouwel en 250 gram marsepein op mijn schoot. Uh, oké pap, en nu? ;')

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerate schreef:
    GODVERDETERING IK WAS MIJN STORIES AAN HET VERWIJDEREN EN IK HEB PERONGELUK EEN HALF AFGEWERKT VERHAAL VERWIJDERD FML FML


    Ik herken het. Uit pure frustratie ben ik betekenisloze liedjes aan het luisteren zodat mijn hersencellen verdwijnen zodat ik nooit meer zo'n beslissing maak.


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Volgens mij baseert iedereen zijn (hoofd)personages wel wat op zichzelf of op mensen in de omgeving.


    Dat was mijn punt. Waarop Kennis antwoordde dat ik dan net zo goed een autobiografie kon schrijven. Goed. Kennis is nu niet bepaald the brightest bulb, maar heeft altijd wel kritiek op mijn aanpak van verhalen schrijven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    (...)

    Dat was mijn punt. Waarop Kennis antwoordde dat ik dan net zo goed een autobiografie kon schrijven. Goed. Kennis is nu niet bepaald the brightest bulb, maar heeft altijd wel kritiek op mijn aanpak van verhalen schrijven.


    Lekker negeren en je eigen ding doen. Als Kennis niet zo'n bright bulb is, heeft hij/zij niets te zeggen. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.