• Help...
    Ik moet kiezen tussen mijn beste vriendin, die ik niet kwijt wil of een super lieve jongen die ik graag heb, die mij graag heeft en die zeker ook niet kwijt wil...
    Ik moet Niek laten vallen voor haar. En als ik dat niet wil doen dan is het mijn schuld dat er dingen met haar gaan gebeuren en dan wil ik haar kwijt, ...

    Wa moe ik doen?
    Er heeft al iemand gezegd gewoon liegen tegen Sylvie, maar dat wil ik NIET

    DIT IS OPGELOST =)
    IK BEN GEEN VRIENDEN MEER MET SYLVIE, ZE LIEGT TEGEN ALLES WAT ADEMT!
    IEDEREEN HAAT HAAR NU.

    als zij zo iets zegt dan is het niet eens een echt goede vriednin. vreidninnen zeggen niet wat de ander moet doen. ik zal voor de jongen gaan. maar t is mijn mening hé. zterkte(H)


    So Wrong, It's Right <3

    als zij zo iets zegt dan is het niet eens een echt goede vriednin. vreidninnen zeggen niet wat de ander moet doen. ik zal voor de jongen gaan. maar t is mijn mening hé. zterkte(H)

    Wel jah, ik ben ook sterk aan het twijfelen o voor Niek te kiezen.
    Want ze gaat zoiezo boos zijn op me als ze te weten komt hoe goed ik nu bevriend ben met haar ex...
    Toen ze nog bevriend was met Niek zei ze altijd dat ik en Niek een koppel gingen worden enzo.
    En nu als ik nog maar zijn naam zeg word ze gek en zegt ze dat ik dom ben enzo...

    dan is ze gewoon jaloers. en miss draait ze wel bij, als ze er achter komt waar ze nu mee bezig is.
    maarik zou nog steeds voor niek kiesen


    So Wrong, It's Right <3

    Uhu,, ik zie nog.
    Kheb het al gezegd tegen Niek...
    Ma misschien ben ik Niek al kwijt...
    We hebben of hadden ruzie...
    Omdat ik haar wou verdedigen...

    wat maakt jou het uit wat die vriedin zegt dan jij mag toch zelf kiezen wat je doet en als ze een egte vriendin was zou ze voor jou gelukkig zijn dat je vrienden bent met niek en je niet uitschelden, verder weet ik de verdere situatie natuurlijk niet tussen jou en je vriendin, dus ik kan er niet veel over zeggen natuurlijk, maar wat vind die niek er dan van? moet je hem laten vallen omdat je vriendin een hekel aan hem heeft? das best raar al moet ik zeggen dat ik ook zulke meningsverschillen heb meegemaakt met mijn beste vriendin ze kan toch niet altijd boos op je blijven als je met niek gaat?


    Als je maar een ananas hebt..

    Niek heeft nog niet geantwoord. Ze heeft het vannacht om 23uur gezegd en toen was hij net offline.
    Maar Niek is de beste vriend van één van har ex'en en dara heeft ze grote ruzie mee, en iedereen van zijn bende haat haar nu.Maar mij niet. En ze kan daarniet zo goed tegen...

    Vriendinnen gaan voor, vind ik. Maar als ze jou dwingt hem te laten vallen voor haar, zou ik dat ook niet doen. Dan is ze geen goede vriendin.
    Sterkte<3


    Sweet dreams will come true.

    Vriendinnen gaan voor, vind ik. Maar als ze jou dwingt hem te laten vallen voor haar, zou ik dat ook niet doen. Dan is ze geen goede vriendin.
    Sterkte<3

    Ik weet het zelf niet meer.
    Maar ik weet wel nog na dat msn gesprek met Niek(GROTE RUZIE :S) en daarna met haar (VERPLICHTING OM NIEK TE LATE VALLEN) was ik helemaal aan het trillen en ik kon echt beginnen huilen...

    Vriendschap is zéker belangrijker dan een vriendje, ik bedoel. Ik praat 24 uur over Rowan -m'n halfvriendje- en mijn vriendinnen werden er totaly crazy van, dus ik ben gestopt met het praten over rowan. Als ik jou was dan had ik voor je vriendin gekozen, maar kan je niet tijd doorbrengen met alle 2 ofzo =/?


    I don't need words to feel those lips.

    Van wie moet je kiezen dan?
    Ik zou voor de ander kiezen.
    Die gene van wie je moet kiezen gunt je blijkbaar de ander niet.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik moet kiezen van Sylvie...
    Maar ik heb haar een sms gestuurd dat ik Niek voor niemand laat vallen...

    Pff, het is helemaal misgelopen!!
    Ik ben nu mijn beste vriendin kwijt!
    Maar ik heb wel Niek terug!
    Ik heb Niek gebelt, ik was aan het huilen en hij heeft me belooft om met Sylvie te praten enzoo...
    Pff =(

    ;o Nou, ik vind die vriend het niet echt waard als hij vraagt of je wil kiezen anders maakt ie t uit. Nou BOEIEN. Je houd wel van hem maar hij laat je wel je vriendin dumpen. jaa nou.. DUMPEN DIE HANDEL!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ;o Nou, ik vind die vriend het niet echt waard als hij vraagt of je wil kiezen anders maakt ie t uit. Nou BOEIEN. Je houd wel van hem maar hij laat je wel je vriendin dumpen. jaa nou.. DUMPEN DIE HANDEL!

    Neenee :P
    Niek is gewoon een vriend. We hadden ruzie gekregen.
    En toen was het juist beter,, en toen zei Sylvie dat ik Niek moest laten vallen voor haar.
    En nu heb ik vanochtend naar haar gestuurd dat ik Niek voor niemand laat vallen.
    Toen zei ze dat ik haar bf niet meer ben en dat ze niet belangrijk is voor me...
    En dan was ik aant huilen, heb ik naar Niek gebelt.
    En hij heeft me geholpen, hij gaat is praten met Sylvie...
    Maar ik ben dus mijn bf kwijt :s :(