• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Oeh, nieuwe abo erbij. Nais


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het wel jammer dat er niet gereageerd word op mijn verhaal. Ik zou best willen weten wat mensen erover denken en wat voor speculaties ze nu al zouden hebben over wie de kidnapper zou kunnen zijn. (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yup, mijn haar gaat echt blauw worden. Here's to nothing (hoera)

    Ik luister al 20 minuten naar kerstliedjes zonder dat ik het door heb, lol.


    Your make-up is terrible

    Ik wil eigenlijk slapen want ik ben echt moe maar Duitsland - Frankrijk ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Altijd hetzelfde.


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het narcistisch om de hoofdpersoon van je verhaal op jezelf te laten lijken? Asking for a friend. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    Is het narcistisch om de hoofdpersoon van je verhaal op jezelf te laten lijken? Asking for a friend. :Y)


    I guess not? Tenzij je het persoon misschien neerzet als de ideale persoon. Dan zou het wat narcistisch over kunnen komen. Maar dan nog, boeiend. Het is een verhaal. Alles kan en mag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Adieee, jij gek kind ;'D
    Nu sta ik weer in de top, thanks ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Adieee, jij gek kind ;'D
    Nu sta ik weer in de top, thanks ;p


    ja oke sorry en you are welcome


    Heaven is a place that we all have

    Rivailles schreef:
    (...)

    I guess not? Tenzij je het persoon misschien neerzet als de ideale persoon. Dan zou het wat narcistisch over kunnen komen. Maar dan nog, boeiend. Het is een verhaal. Alles kan en mag.


    Zo'n idee had ik ook al inderdaad. Gelukkig is mijn hoofdpersoon de meest imperfecte persoon die er kan bestaan. Een kennis van me zei alleen dat het not done is. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    (...)

    Zo'n idee had ik ook al inderdaad. Gelukkig is mijn hoofdpersoon de meest imperfecte persoon die er kan bestaan. Een kennis van me zei alleen dat het not done is. (cat)


    Niet naar luisteren. Ik zou dan namelijk echt niet weten waarom het niet oké zou zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    +4? +6? Waar heb ik dit aan te danken zo ineens? ;3

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Silvera schreef:
    (...)

    Zo'n idee had ik ook al inderdaad. Gelukkig is mijn hoofdpersoon de meest imperfecte persoon die er kan bestaan. Een kennis van me zei alleen dat het not done is. (cat)


    Volgens mij baseert iedereen zijn (hoofd)personages wel wat op zichzelf of op mensen in de omgeving.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    RichardSHarmon schreef:
    +4? +6? Waar heb ik dit aan te danken zo ineens? ;3


    ik heb een kettingreactie veroorzaakt you are very welcome


    Heaven is a place that we all have