• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Woooo VAKANTIEEE :3

    iedereen schrijft nu vakantieposts en ik zit hier al sinds de 24ste juni aan het luieren


    Heaven is a place that we all have

    En ik moet nog een week. Yay.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En de bus is voor het eerst dit school jaar op tijd. Dus ik miste hem.

    Pff glad this day is (almost) over...
    Wat een rotdag was dit weer...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    I would read it c;



    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zou het absoluut ook lezen ohmygosh.



    Dan overweeg ik zeker eens om aan een proloog en dergelijke te beginnen ahahah. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat. Waarom is Wolfcon zo duur?!
    Als het serieus niet 100 euro had gekost had ik gegaan, want een meeting met de acteurs is ook al 100 euro per acteur en een handtekening is 20 euro. Sorry, maar nee. Erg jammer dit, had graag Teen wolf acteurs ontmoet :c
    Dit is echt weer alleen weggelegd voor mensen met veel geld.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 18:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Wat. Waarom is Wolfcon zo duur?!
    Als het serieus niet 100 euro had gekost had ik gegaan, want een meeting met de acteurs is ook al 100 euro per acteur en een handtekening is 20 euro. Sorry, maar nee. Erg jammer dit, had graag Teen wolf acteurs ontmoet :c

    Ik vind het sowieso belachelijk hoe duur cons zijn. Niet alleen Wolfcon. Je doet het toch ook voor je fans? Die acteurs krijgen tóch wel betaald. Als je ze random in de stad zou tegenkomen, vragen ze er ook geen geld voor. Ik zou echt al vele malen meer naar cons toe zijn gegaan als het goedkoper en meer reëel was qua prijzen.

    Haat aan high-waisted broeken ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rivailles schreef:
    En ik moet nog een week. Yay.

    S A M E luxepaardjes allemaal met jullie vrijheid en feestjes en uitslapen terwijl sommigen van ons nog gewoon naar school moeten na feestjes en nog half lam natuurkundelessen proberen te volgen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RichardSHarmon schreef:
    Wat. Waarom is Wolfcon zo duur?!
    Als het serieus niet 100 euro had gekost had ik gegaan, want een meeting met de acteurs is ook al 100 euro per acteur en een handtekening is 20 euro. Sorry, maar nee. Erg jammer dit, had graag Teen wolf acteurs ontmoet :c
    Dit is echt weer alleen weggelegd voor mensen met veel geld.

    100 euro entree??? Comic Con Amsterdam is maar 15 euries hoe is dit ooit een goedgekeurdr prijs


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    100 euro entree??? Comic Con Amsterdam is maar 15 euries hoe is dit ooit een goedgekeurdr prijs

    Echt hé, en dan zeggen ze nog wel dat het de goedkoopste ter wereld is. Oh trouwens, een V.I.P pass is 599 euro... Klik voor de prijzen . Het is toch niet normaal? En dan ook nog 100 euro per acteur om in een meeting room met deze te meeten, met nog 19 man. Goed, dat kan ik begrijpen, maar de entree is ook al vanaf 100 euro, dus hoe kunnen ze dit doen? Ik zou best 20 euro voor een handtekening betalen als de entree 10/20 euro was...
    Ugh, ik ben zo teleurgesteld en boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sireline schreef:
    (...)
    Ik vind het sowieso belachelijk hoe duur cons zijn. Niet alleen Wolfcon. Je doet het toch ook voor je fans? Die acteurs krijgen tóch wel betaald. Als je ze random in de stad zou tegenkomen, vragen ze er ook geen geld voor. Ik zou echt al vele malen meer naar cons toe zijn gegaan als het goedkoper en meer reëel was qua prijzen.

    Het is echt onwerkelijk duur. Zouden die acteurs het weten? Ik bedoel, zij zouden dit toch nooit goedkeuren? Of ik moet nu wel heel verkeerd zitten, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 18:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk nodig je me niet uit voor je diploma uitreiking.


    Your make-up is terrible

    Aerate schreef:
    iedereen schrijft nu vakantieposts en ik zit hier al sinds de 24ste juni aan het luieren

    Ik heb allang vakantie, maar wilde gewoon een MT. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.