• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Volgens mij ga ik zo flauwvallen van de honger.

    Edit: Mezelf gedwongen een krentenbol te eten. Ging maar amper, maar met veel water is het gelukt. Ugh.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 15:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk weer kunnen bloggen <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    RichardSHarmon schreef:
    Volgens mij ga ik zo flauwvallen van de honger.

    Edit: Mezelf gedwongen een krentenbol te eten. Ging maar amper, maar met veel water is het gelukt. Ugh.


    Is er geen manier om de tics te onderdrukken met het een of ander? Het lijkt me zo naar om niet te kunnen eten :c


    26 - 02 - '16

    Stiekem heb ik zin om een soort Awkward (MTV-serie) verhaal te schrijven, maar dan over het Nederlandse studentenleven. Inclusief eigen ervaringen en gêne waar je U tegen zegt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    Stiekem heb ik zin om een soort Awkward (MTV-serie) verhaal te schrijven, maar dan over het Nederlandse studentenleven. Inclusief eigen ervaringen en gêne waar je U tegen zegt.


    I would read it c;


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Is er geen manier om de tics te onderdrukken met het een of ander? Het lijkt me zo naar om niet te kunnen eten :c


    Ik probeer nu met mijn hand te knijpen in iets tijdens het eten, maar zodra ik mijn hand dus ontspan, komt het heel erg terug. Het helpt in ieder geval een klein beetje, maar het is niet op en top. Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd fijn om van uit alle hoeken genegeerd te worden. Puur genieten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens even kijken of er beneden wat te eten te scoren is. Waarschijnlijk niet, maar ik gok het er maar op.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hé, guys, cool. Maak plannen met me en vergeet ze zodra ik erover begin. Dat doet meer pijn dan zou moeten, maar het gebeurt twee keer op één dag en auw.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik hou van vakantie.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb deze week werkelijk waar nog niets nuttigs gedaan en ergens voelt dat heel er vervelend, maar aan de andere kant is het gewoon vakantie dus het mag. En als ik dan denk; oké ik ga wat nuttigs doen, dan heb ik geen energie of ben ik te lui. I'm useless. :'D

    Maar hè, de pizza zit in de oven dus hoera. En straks even de stad inlopen want dan ben ik tenminste nog buiten de deur geweest - oeps.

    En daarna is het weer tijd om te schrijveeen. Ookal boek ik weinig vooruitgang.

    SonOfGondor schreef:
    Hé, guys, cool. Maak plannen met me en vergeet ze zodra ik erover begin. Dat doet meer pijn dan zou moeten, maar het gebeurt twee keer op één dag en auw.


    Naahw, huggles! <3


    OTOFT: Mwhii, blij met de foto's die ik heb gemaakt vandaag! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Silvera schreef:
    Stiekem heb ik zin om een soort Awkward (MTV-serie) verhaal te schrijven, maar dan over het Nederlandse studentenleven. Inclusief eigen ervaringen en gêne waar je U tegen zegt.

    Ik zou het absoluut ook lezen ohmygosh.

    // Mijn baby broertje heeft misschien zijn baby hand gebroken en neeeeeEEE mijn baby ik hoop dat alles goed met hem gaat


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zou het absoluut ook lezen ohmygosh.

    // Mijn baby broertje heeft misschien zijn baby hand gebroken en neeeeeEEE mijn baby ik hoop dat alles goed met hem gaat


    Oh God, wat is er gebeurd? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *wilt verhaal beginnen maar kan niet schrijven*


    Heaven is a place that we all have