• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Er is een topic speciaal voor het EK, willen jullie het daar houden alsjeblieft?


    Your make-up is terrible

    Meh ik ga slapen. Zo moe


    26 - 02 - '16

    Well excuse us.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als mijn maag even op zou willen houden met rommelen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vorige week rond deze tijd... Ik wou dat ik terug kon gaan.

    Woohoo, ik ben een smurf. Helemaal blauw. Alles blauw, behalve mijn haar?

    Nythe schreef:
    Woohoo, ik ben een smurf. Helemaal blauw. Alles blauw, behalve mijn haar?

    Heb je wel eerst ontkleurd?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    frankrijk of duitsland, portugal verliest sowieso vgm


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Heb je wel eerst ontkleurd?

    Nee, dat is niet echt goed voor mijn haar. Het is al erg aan het uitvallen en dan nog meer :/
    Ik moet ook 3 keer ontkleuren wil ik van mijn eigen kleur af zijn. Rood is erg lastig.

    Aerate schreef:
    frankrijk of duitsland, portugal verliest sowieso vgm


    ronaldon't is een blijvertje.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nythe schreef:
    (...)
    Nee, dat is niet echt goed voor mijn haar. Het is al erg aan het uitvallen en dan nog meer :/
    Ik moet ook 3 keer ontkleuren wil ik van mijn eigen kleur af zijn. Rood is erg lastig.

    Het is voor ieders haar slecht, maar als je echt blauw wilt, zul je het moeten doen. Blauw pakt niet op rood, omdat rood veel intenser is en dus altijd zal winnen. Als kleuren in een kleuren paneel tegenover elkaar staan, is het vrijwel onmogelijk dit te kunnen krijgen. In dit geval is het dus van rood naar blauw, deze staan tegenover elkaar. Je kunt van lichtblauw wel naar rood, maar andersom is bijna niet mogelijk. Maar volgens mij komt het ook doordat rood en blauw primaire kleuren zijn, maar ik ben niet zeker

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 22:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Het is voor ieders haar slecht, maar als je echt blauw wilt, zul je het moeten doen. Blauw pakt niet op rood, omdat rood veel intenser is en dus altijd zal winnen. Als kleuren in een kleuren paneel tegenover elkaar staan, is het vrijwel onmogelijk dit te kunnen krijgen. In dit geval is het dus van rood naar blauw, deze staan tegenover elkaar. Je kunt van lichtblauw wel naar rood, maar andersom is bijna niet mogelijk. Maar volgens mij komt het ook doordat rood en blauw primaire kleuren zijn, maar ik ben niet zeker


    Dat zou goed kunnen. Maar groen pakt weer perfect. Of is dat omdat dat een secundaire is? Blauw niet, alleen naast mijn gezicht is het blauwig en de achterkant niet. Nouja, nu weet ik zeker dat ik met blauw moet ontkleuren.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 23:02 ]

    Nythe schreef:
    (...)
    Dat zou goed kunnen. Maar groen pakt weer perfect. Of is dat omdat dat een secundaire is? Blauw niet, alleen naast mijn gezicht is het blauwig en de achterkant niet. Nouja, nu weet ik zeker dat ik met blauw moet ontkleuren.

    Groen staat ook tegenover rood, dus ik denk niet dat dat ook werkt. Rood is echt een venijnige kleur en als je goed op je omgeving gaat letten, is rood de eerste kleur die altijd op zal vallen. Kijk bijvoorbeeld naar het kleurenbalkje voor de tekst, welke kleur valt meteen op bij jou? Bij mij is het rood. Zelfs als ik me er niet op focus zie ik hem nog in mijn ooghoek, terwijl de andere kleuren wegvallen, hehe.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat word ik toch ontiegelijk melancholisch van de Noorse black metal scene en zijn historie. Je beste vriend schiet zichzelf door zijn hoofd met een shotgun?
    Better take a damned picture for an album cover.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vraag me af of ik ooit nog met iemand tot diep in de nacht superpersoonlijke gesprekken ga voeren en al mijn geheimen onthul. Haha, dat klinkt raar.


    Your make-up is terrible