• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    MIJN VERSLAG IS VERZONDEN. ik kan er nu niks meer aandoen. Dit gaat bepalen of ik over ga of niet. Pfft het zou mij weer overkomen, overal een zeven voorstaan dit verslag niet behalen en alsnog blijven zitten. Mweh


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom ben ik nog steeds wakker.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 3:30 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Vanmiddag'
    CEWTOHERGERUT
    Cri


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Mijn god. Er worden in Amerika dagelijks blanke mensen doodgeschoten door politie en daar is geen aandacht voor, maar als er een donker persoon word doodgeschoten is het meteen rasisme en onrecht? Sorry, maar als jij de ballen hebt met de politie te sollen, moet je de consequenties ervan inzien. Het maakt het niet meteen tien keer erger als er een donker iemand word doodgeschoten in plaats van een blank iemand, het is even erg. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 7:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Mijn god. Er worden in Amerika dagelijks blanke mensen doodgeschoten door politie en daar is geen aandacht voor, maar als er een donker persoon word doodgeschoten is het meteen rasisme en onrecht? Sorry, maar als jij de ballen hebt met de politie te sollen, moet je de consequenties ervan inzien. Het maakt het niet meteen tien keer erger als er een donker iemand word doodgeschoten in plaats van een blank iemand, het is even erg. (cat)

    Thank you (:

    Meh. Tis vroeg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik lach nog steeds om Cas


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op deze manier heb ik echt geen zin in deze markt, hoor (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zou je half 12 als 1/2 twaalf schrijven?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nee kutwijf, het is niet alleen maar zuur. Kun je niet lezen of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uhl waar komt deze keelpijn vandaan. Meh. Honing waar ben je? Ik heb je nodig


    Happy Birthday my Potter!

    i don't just see it
    i know, believe it


    i put the fun in funeral

    Bah, voel me echt opgesloten met al die hekken om ons flatgebouw heen.... We kunnen er nu nog maar aan 2 kanten uit ipv de vele andere routes die er waren, alles is afgesloten (cat). En voor wat? Veiligheid, zodat er hier niets gesloopt wordt. Waarvan ik niet helemaal begrijp dat ze dat tegen willen houden, want over drie maanden bestaat dit gebouw toch niet meer.
    Beter dat ze denken aan de mensen die nog moeten verhuizen en dit niet meer fatsoenlijk kunnen, omdat alles is afgesloten.


    Stenenlikker

    Het deed totaal geen pijn.


    26 - 02 - '16

    Liefde voor mijn profielfoto (fish)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."