Charles "Chuck" Diggory
Don't you lie, I know you love me...
Horned Serpent British 17 Seventh year Pureblood At The Ball with Cameron
Die middag in het kroegje hadden Zed en ik het best wel soepel gespeeld. Volgens mij begon Flora over dates en uiteindelijk kwam het er op neer dat Zed en Flora samen zouden gaan, en ik samen met Cameron. Het diner was net voorbij en ik had tegenover Cameron gezeten. Ze zag er prachtig uit vanavond, moest ik toegeven. Ze is natuurlijk ook een mooi meisje, maar vanavond straalde ze extra. Na het eten keek ik haar aan in haar donkerblauwe kijkers.
"Fancy a dance?" zei ik met een soepele glimlach op mijn gezicht terwijl ik mijn hand naar haar reikte. Eigenlijk weet ik niet zeker of ze wel wou dansen, maar aangezien ik gewend ben dat meisjes mijn idee altijd wel goed vinden, ging ik er deze keer ook vanuit dat Cameron wel met me wou dansen.
Met Cameron aan mijn hand verplaatsten we ons naar de danszaal toe. De eerste dans was net geopend door de hoofdmeesters en haar partner, alles ging er nog redelijk stijfjes aan toe. Dit was dus het moment om een echt gentlemen te zijn. Ik legde mijn arm om haar middel en begon haar een beetje over de dansvloer te leiden.
Echter niet snel nadat we waren begonnen met dansen kwam er een vrolijk meisje met prachtige bruine haren in een lange witte jurk op ons af. Ik liet Cameron even los om Ophelia met open armen te ontvangen om haar vervolgens op te tillen. Ook al was dat meer haar idee, ze sprong en sloeg haar benen om mijn middel heen. Hopelijk zou Cameron dit niet verkeer opvatten, dacht ik. Maar eigenlijk ging het meer om mezelf dan om Cameron. Ik vatte dit misschien als meer op dan dat het was. Maar met
Ophelia zo om mijn nek, kon ik niet ontkennen dat er iets van binnen begon te kriebelen. Wat verschrikkelijk om dit aan mezelf te moeten toegeven.. maar het was waar.
Ik heb je gemist. zei ze en die woorden deden me goed.
"Ik heb jou toch ook gemist." Ze drukte een kus op mijn wang en ik moest mezelf rustig weten te houden.
Pas toen Ophelia me los liet en ik haar weer op de grond zette viel mijn oog op haar date:
Jake.
"Jake, pas op goed op mijn favoriete brunette" zei ik grijnzend, maar eerlijk gezegd meende ik het wel. Nadat ik dat gezegd had knipoogde ik nog even naar Ophelia. "Dan zal ik hetzelfde doen voor Cameron." ik wou haar niet buiten gesloten laten voelen, dus ik pakte haar hand en kuste hem.
Het valt niet mee, ik ben hier natuurlijk vanavond met Cameron en ik wil met haar een leuke tijd hebben. Maar tegelijkertijd kan ik het niet laten om een beetje extra friendly tegen Ophelia te zijn, if you know what I mean. Vrouwen... je bent er maar druk mee.
[ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 0:43 ]