• Mijn oude Xiaomi mi band!




    Wat is dat?
    De Xiaomi MI band is een fitness tracker waarmee je eenvoudig je stappen en slaapritme bij kunt houden. Daarnaast zal de band met een tril signaal notificaties doorgeven zoals bijvoorbeeld een inkomende oproep of de wekker. Hij is spatbestendig (niet waterdicht, ga er niet mee zwemmen, haha) en de batterij gaat minstens 30 dagen mee.

    Wat heb je ervoor nodig?
    Een smarthpone met IOS (met versie 7.0 of hoger) of Android (met versie 4.4 of hoger) en Bluetooth 4.0.

    Wat krijg je?
    De mi band sensor, gemaakt van aluminium, een zwart bandje waar de sensor ingaat en een galaxy bandje. Een oplader en een leuke handleiding in het Chinees.

    Waarom doe ik hem weg?
    Ik heb zelf een nieuwere versie ervan gekocht. Deze is nog wel prima, ik heb hem een half jaar gebruikt en ik vind het zonde om hem dan te laten liggen.

    Wat moet je doen om hem te winnen?
    Ten eerste moet je je adres geven als je wint, dus zorg ervoor dat je ouders het er mee eens zijn. Ik kom hem namelijk echt niet langs brengen, haha. Daarnaast hoef je je enkel op te geven door je username op te geven! 11 juli zal ik de winnaar bekend maken.




    1. SPECS
    2. JamesPotter
    3. FeorgeWeasley
    4. Heathens
    5. Iydia
    6. Gibigianna
    7. Iwan
    8. Tormund
    9. dancingxdemi
    10. Charbonneau
    11. Scribe
    12, FindingDory
    13. Daithi

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 12:20 ]


    Your make-up is terrible

    Als dit niets wordt, dan kan je altijd nog proberen of je het op Marktplaats kan verkopen. Dat gaat je vast en zeker lukken.
    Ik doe overigens niet mee, ik ben niet geïnteresseerd, maar kan me voorstellen dat anderen die erg leuk zouden vinden.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:25 ]

    Dus je gaat ze opsturen?


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Dus je gaat ze opsturen?


    Ja, geen kosten voor de ontvanger. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh wat leuk! Gaat hij om je enkel en is hij bestand tegen hele smalle polsen/enkels?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sireline schreef:
    Als dit niets wordt, dan kan je altijd nog proberen of je het op Marktplaats kan verkopen. Dat gaat je vast en zeker lukken.
    Ik doe overigens niet mee, ik ben niet geïnteresseerd, maar kan me voorstellen dat anderen die erg leuk zouden vinden.


    Nah, zoveel is hij niet waard tweedehands. Op bol.com koop je hem nieuw voor €30, maar via buitenlandse sites is hij nog veel goedkoper.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, geen kosten voor de ontvanger. ;3


    Ahahah. Ik heb er waarschijnlijk niet zo veel aan maar superleuk dat je dit doet.


    Heaven is a place that we all have

    Scribe schreef:
    Oh wat leuk! Gaat hij om je enkel en is hij bestand tegen hele smalle polsen/enkels?


    Als je echt een hele smalle enkel hebt, past hij eromheen, haha. Anders niet. Hij heeft genoeg gaatjes voor alle maten polsen.


    Your make-up is terrible

    Want want want.c= IK DOE MEE!


    You were born original, don't die as a copy.

    Super tof dat je dit doet Nikki (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Lol. Ik wil wel meedoen omdat ik iemand ken die zo'n ding wel wil hebben ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil ook graag meedoen!
    Wat een ontzettend leuke actie! Wat ontzettend lief ook<3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    XY schreef:
    Lol. Ik wil wel meedoen omdat ik iemand ken die zo'n ding wel wil hebben ^^


    Ik geef het liever aan een Quizletter weg dan via-via, sorry.


    Your make-up is terrible

    Leuke actie, ik wil wel mee doen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leuk! Ik doe mee (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat leuk! Ik wil wel meedoen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one