• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marmoreal schreef:
    (...)

    Oh, goed! Dan ben ik in mijn bedoeling geslaagd, haha. Er waren al zo veel ruige mannen en vurige vrouwen, waardoor ik dacht dat ik mijn goedgelovige Azar maar eens anders moest gaan aanpakken.
    En waaw! Bedankt! Die zag ik niet aankomen, haha. (bloos)
    Aww, Miles Mcmillan is mijn baby, pffsh. Hij zal vast niet lang overleven tussen al de andere piraten. Ze trappelen 'm nog dood (':

    Hehe, ik had een klein stukje gelezen toen je nog niet helemaal klaar was en toen was het ook zo zuiver dat hij een Zoon van God is. Hehe, I thought so, I sure can surprise people, maar ik meen het wel. Hehe, hij is niet echt iemand waar ik op val-val, zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel? Ik ben meer van de mannen met het ruige uiterlijk en een "rough" kantje met een baard(je). Hij, die jij gebruikt als personage, is gewoon zo schattig. Ik bedoelde meer met hoe Rogue hem gaat behandelen, want hij zal hem telkens in de verleiding proberen te brengen om aan de vrouw te gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mij lijkt het wel leuk/interessant als er iemand/een paar mensen van Victoria's geschiedenis in Nassau af weten om haar er soms aan te herinneren/mee te irriteren dat ze soms ook hele foute besluiten kan maken (omdat ze vaak weet dat ze goed zit in haar besluiten). Dat kan dan gewoon zijn doordat ze het hebben gehoord van andere piraten uit Nassau, of zo.
    Anybody up for that? c:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Mij lijkt het wel leuk/interessant als er iemand/een paar mensen van Victoria's geschiedenis in Nassau af weten om haar er soms aan te herinneren/mee te irriteren dat ze soms ook hele foute besluiten kan maken (omdat ze vaak weet dat ze goed zit in haar besluiten). Dat kan dan gewoon zijn doordat ze het hebben gehoord van andere piraten uit Nassau, of zo.
    Anybody up for that? c:


    Ohh, al heb ik mijn perso nog niet af, denk dat ze dat wel zou willen doen :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Shireen schreef:
    Mij lijkt het wel leuk/interessant als er iemand/een paar mensen van Victoria's geschiedenis in Nassau af weten om haar er soms aan te herinneren/mee te irriteren dat ze soms ook hele foute besluiten kan maken (omdat ze vaak weet dat ze goed zit in haar besluiten). Dat kan dan gewoon zijn doordat ze het hebben gehoord van andere piraten uit Nassau, of zo.
    Anybody up for that? c:


    Ik denk dat Stan wel zo iemand is om soms een beetje grijnzend zulke (niet hele erge) grappen te maken/te irriteren, gewoon om iedereen weer even op het goede pad te trekken op zijn eigen manier als ze er even doorheen zit oid.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ik denk dat Stan wel zo iemand is om soms een beetje grijnzend zulke (niet hele erge) grappen te maken/te irriteren, gewoon om iedereen weer even op het goede pad te trekken op zijn eigen manier als ze er even doorheen zit oid.


    Then you're my guy (;


    how dare you speak of grace

    Cordelia is aangepast en helemaal done. Mocht iemand nog een relatie willen, shout.
    Morgen heb ik wel een informatiedag voor mijn opleiding, tho. Maar in de avond ben ik wel weer terug.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shireen schreef:
    (...)

    Then you're my guy (;


    Mooi haha. Stan doet het niet echt om vaak mensen te pesten, maar meer om ze weer even op het pad te krijgen als ze er doorheen zitten of het even niet meer zien zitten. Maar dat doet 'ie gewoon met een grijns zodat je weet dat 'ie het niet écht meent.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Mooi haha. Stan doet het niet echt om vaak mensen te pesten, maar meer om ze weer even op het pad te krijgen als ze er doorheen zitten of het even niet meer zien zitten. Maar dat doet 'ie gewoon met een grijns zodat je weet dat 'ie het niet écht meent.


    Dus op momenten dat Victoria een beetje overmoedig wordt van: 'Psh, dit is een goed plan, when was I ever wrong?' Dat ie dan zegt: 'Um, Ned Low.' ?
    Nee het is ook niet echt de bedoeling dat iemand er vet gemeen mee gaat doen, ik denk ook niet dat dat echt kan, aangezien Victoria zelf nog in tweestrijd zit over of Ned Low een goed idee was (hij deed slechte dingen, maar ja, ze was verliefd).


    how dare you speak of grace

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, ik had een klein stukje gelezen toen je nog niet helemaal klaar was en toen was het ook zo zuiver dat hij een Zoon van God is. Hehe, I thought so, I sure can surprise people, maar ik meen het wel. Hehe, hij is niet echt iemand waar ik op val-val, zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel? Ik ben meer van de mannen met het ruige uiterlijk en een "rough" kantje met een baard(je). Hij, die jij gebruikt als personage, is gewoon zo schattig. Ik bedoelde meer met hoe Rogue hem gaat behandelen, want hij zal hem telkens in de verleiding proberen te brengen om aan de vrouw te gaan.


    Ah, ik ben zelf een rasechte ketter, dus vond ik het wel grappig om een soort Philip Swift-achtig/super katholiek personage te maken.
    Let's be real though, hij is een beetje gay voor me. (Grapje.) Ik begrijp wat je bedoelt, haha. Hij heeft een nogal jongensachtig gezicht voor een zesentwintigjarige. Ik vind mannen met baarden ook meteen tien keer sexyer dan zonder.
    Pfoee, dat wordt nog gezellig :'D Hij heeft het Licht gezien, though, en de verschijning van Maria, dus snel zal hij niet meer van Gods pad afdwalen. Tenzij hij de vrouw van zijn leven ontmoet natuurlijk.


    Sidenote: Voor Azar zoek ik niet echt bepaalde relaties, behalve misschien iemand die hij als een vriend kan beschouwen?


    kindness is never a burden.

    Shireen schreef:
    (...)

    Dus op momenten dat Victoria een beetje overmoedig wordt van: 'Psh, dit is een goed plan, when was I ever wrong?' Dat ie dan zegt: 'Um, Ned Low.' ?
    Nee het is ook niet echt de bedoeling dat iemand er vet gemeen mee gaat doen, ik denk ook niet dat dat echt kan, aangezien Victoria zelf nog in tweestrijd zit over of Ned Low een goed idee was (hij deed slechte dingen, maar ja, ze was verliefd).


    Ja en inderdaad, gewoon haar of een beetje naar beneden duwen op het 'normale' pad. Maar bijvoorbeeld ook een beetje omhoog duwen, snap je? Als ze tegenovergesteld denkt van 'Dit is geen goed plan/Dit wordt niks' dan in de richting van 'Kijk wat je deed op Nassau én Port Royal' om haar er weer even bovenop te helpen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ja en inderdaad, gewoon haar of een beetje naar beneden duwen op het 'normale' pad. Maar bijvoorbeeld ook een beetje omhoog duwen, snap je? Als ze tegenovergesteld denkt van 'Dit is geen goed plan/Dit wordt niks' dan in de richting van 'Kijk wat je deed op Nassau én Port Royal' om haar er weer even bovenop te helpen.


    Hehe, lief. Maar ja, goed idee (:


    how dare you speak of grace

    Ik ben van plan om morgenavond het speeltopic te openen. :Y) Kan iedereen zijn rollen dan af hebben?


    Your make-up is terrible

    Can't wait. Helaas kan ik morgenavond dan niet posten, maar vrijdag wel dus komt goed. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zeg alvast dat ik sommige woorden in het Engels ga doen, vooral als hij praat, want in het Nederlands klinkt het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Ik ben van plan om morgenavond het speeltopic te openen. :Y) Kan iedereen zijn rollen dan af hebben?

    YESS MA'AM.


    Quiet the mind, and the soul will speak.