• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Standal schreef:
    (...)

    Hm, ik denk niet dat Stan zo snel zijn spullen uit het oog verliet/laat stelen, maar het kan wel dat zij geschikt leek door geruchten (over dat ze dat bijvoorbeeld wel bij anderen deed) en doordat hij anderen haar in de gaten heeft lopen houden om te kijken of ze geschikt/goed was.


    Oh haha, had je al een GB gestuurd net toen je reageerde.
    Maar nee, ik bedoel niet dat Victoria die spullen heeft gestolen (want dat bedoel jij wel, toch?), maar dat Standal een schip overviel (as pirates do), die goederen stal, en naar Port Royal bracht om daar te verhandelen. En dat Victoria hem hielp deze spullen te verhandelen doordat ze bij de zwarte handelsorganisatie van Port Royal hoorde.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 18:42 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Oh haha, had je al een GB gestuurd net toen je reageerde.
    Maar nee, ik bedoel niet dat Victoria die spullen heeft gestolen (want dat bedoel jij wel, toch?), maar dat Standal een schip overviel (as pirates do), die goederen stal, en naar Port Royal bracht om daar te verhandelen. En dat Victoria hem hielp deze spullen te verhandelen doordat ze bij de zwarte handelsorganisatie van Port Royal hoorde.


    Aaah op die manier, ja dan begreep ik dat verkeerd. Maar dat is prima!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Aaah op die manier, ja dan begreep ik dat verkeerd. Maar dat is prima!


    Hehe, okee (:


    how dare you speak of grace

    Ik denk dat zulke dingen/relaties die besproken worden het beste is als je die even bij je rol neerzet, want het is ook handig voor andere personen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer wil iedereen beginnen en denkt diegene klaar te zijn met zijn/haar rol?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Wanneer wil iedereen beginnen en denkt diegene klaar te zijn met zijn/haar rol?


    Ik ben al klaar, dus als het aan mij ligt zo snel als het kan met de rollen die nog afgewerkt moeten worden (:


    how dare you speak of grace

    Ik werk mijn rol vandaag nog af en aangezien ik van donderdag tot zondag afwezig ben, maakt het voor mij niks uit. Ik spring wel later in (:


    kindness is never a burden.

    Tarrant schreef:
    Wanneer wil iedereen beginnen en denkt diegene klaar te zijn met zijn/haar rol?


    Zo snel mogelijk van mij betreft.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Mijn rol is af!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als de anderen er ook even op reageren, ook wanneer ze denken hun rol af te hebben, dan weten Nikki en ik wanneer we kunnen beginnen met het speeltopic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop mijn rol vanavond af te hebben. Wanneer het speeltopic wordt geopend maakt mij niet zoveel uit. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Mt.
    Morgen hoop ik.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn rol is af, op geschiedenisverandering na. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wie heeft er nog behoefte om een (soort) relatie te maken met een flirterige Rogue?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Wie heeft er nog behoefte om een (soort) relatie te maken met een flirterige Rogue?


    Ik op zich wel, alleen is Victoria wel erg netjes en zo. Ziet Rogue het zitten om één vriendin te hebben die hij niet sexualised? :p

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:21 ]


    how dare you speak of grace