• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is Asparanza (p.7) trouwens goed zo? Ik heb een paar dingen veranderd aan haar geschiedenis en wat dingen toegevoegd onder het kopje extra. Daarnaast heb ik ook nog wat toegevoegd bij haar innerlijk. c:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:12 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    Is Asparanza (p.7) trouwens goed zo? Ik heb een paar dingen veranderd aan haar geschiedenis en wat dingen toegevoegd onder het kopje extra. Daarnaast heb ik ook nog wat toegevoegd bij haar innerlijk. c:


    Ik ben zo blij dat je de pagina erbij zet, haha. 8D

    Oh, even een tip voor iedereen die ingewikkelde character sheets maakt: zorg ervoor dat je een plek hebt waar je de naam volledig uitschrijft in normale letters. Topicmakers moeten al zoveel doen en nu moet ik ook nog elke keer namen overtypen omdat ze er alleen in hoofdletters staan, of niet volledig achter elkaar uitgeschreven, haha. (krul)


    Your make-up is terrible

    Evangeline is af (pagina 11) Is ze goed?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
    En wie wil iets van een relatie / connectie / verleden / ... met haar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:46 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Tarrant schreef:
    Ik zeg alvast dat ik sommige woorden in het Engels ga doen, vooral als hij praat, want in het Nederlands klinkt het niet.


    Same.


    how dare you speak of grace

    Tarrant schreef:
    Ik zeg alvast dat ik sommige woorden in het Engels ga doen, vooral als hij praat, want in het Nederlands klinkt het niet.


    Haha same here


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat — dat voor de meesten wel zo is. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marmoreal schreef:
    (...)

    Ah, ik ben zelf een rasechte ketter, dus vond ik het wel grappig om een soort Philip Swift-achtig/super katholiek personage te maken.
    Let's be real though, hij is een beetje gay voor me. (Grapje.) Ik begrijp wat je bedoelt, haha. Hij heeft een nogal jongensachtig gezicht voor een zesentwintigjarige. Ik vind mannen met baarden ook meteen tien keer sexyer dan zonder.
    Pfoee, dat wordt nog gezellig :'D Hij heeft het Licht gezien, though, en de verschijning van Maria, dus snel zal hij niet meer van Gods pad afdwalen. Tenzij hij de vrouw van zijn leven ontmoet natuurlijk.


    Sidenote: Voor Azar zoek ik niet echt bepaalde relaties, behalve misschien iemand die hij als een vriend kan beschouwen?

    Ik heb geen idee wat je bedoeld met de vergelijkingen eigenlijk, maar het is in iedergeval je goed gelukt om hem een gelovig persoon te maken. En wacht, is hij 26? Holy shit. Dan ziet hij er nog jong uit verdomme. Ik wou dat ik dat kon zeggen. Ben geen 26, maar hey. Hehehe, dat is voor Rogue elke dag anders, maar daar zal hij wel vol met sins zitten volgens hem (jouw personage) of niet?

    Ik weet niet of mijn personage wel een goede 'match' is voor hem. Hij is niet gemeen, maar ja, anders moet je het zelf even beslissen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil Teddy wel met ieder persoon die dat ook wilt een of andere verbintenis laten krijgen. Maakt niet uit of dat negatief of positief is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er iemand die Cains sidekick wilt zijn? 8D Die ook een beetje evil is en hem helpt met zijn stiekeme evil plannetjes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is er iemand die Cains sidekick wilt zijn? 8D Die ook een beetje evil is en hem helpt met zijn stiekeme evil plannetjes.


    Hehe, nou evil niet, maar ik denk dat er wel een soort bond (wat dan ook) kan (haast moet, aangezien hun functies) zijn tussen stuurman en quartermaster? C:


    how dare you speak of grace

    Morticia schreef:
    Ik wil Teddy wel met ieder persoon die dat ook wilt een of andere verbintenis laten krijgen. Maakt niet uit of dat negatief of positief is.


    Dus het idee dat ik je GB'de? :'D


    how dare you speak of grace

    Morticia schreef:
    Ik wil Teddy wel met ieder persoon die dat ook wilt een of andere verbintenis laten krijgen. Maakt niet uit of dat negatief of positief is.


    Ik vind het goed om Teddy met Stan te verbinden op de één of andere manier. Had je zelf al een idee hoe hij aan boord is kunnen komen of niet?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Assassin schreef:
    Is er iemand die Cains sidekick wilt zijn? 8D Die ook een beetje evil is en hem helpt met zijn stiekeme evil plannetjes.


    Voor een beetje evil is Stan altijd wel in ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Shireen schreef:
    (...)
    Dus het idee dat ik je GB'de? :'D

    Ik reageer net terug, ongeduldje, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik reageer net terug, ongeduldje, haha.


    Hihi :3


    how dare you speak of grace