• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het valt me trouwens echt op dat de meeste personages in de 20 zijn. Wat jammer is. Ik denk dat ik mijn personage ga aanpassen. Nikki, wil je in het rollentopic de leeftijd veranderen naar 33?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 21:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziegler schreef:
    (...)
    Nou iemand die haar standaard op haar zenuwen werkt door haar altijd met haar achternaam aan te spreken, vind ik al leuk. Ik wil graag haar felheid naar voren laten komen, hehe

    Ja, wat Tarrant zegt, is wel handig. Wacht anders even tot er wat meer in m'n rol staat. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tarrant schreef:
    Het valt me trouwens echt op dat de meeste personages in de 20 zijn. Wat jammer is. Ik denk dat ik mijn personage ga aanpassen. Nikki, wil je in het rollentopic de leeftijd veranderen naar 33?


    Ik wilde eerst ook een wat ouder char maar ik moet rekening houden met mijn faceclaim. Het is nogal ongeloofwaardig dat ze bijvoorbeeld 33 is, terwijl ze eruit ziet als een 28--jarige. ^^ Maar ik snap wat je bedoelt hoor, variatie is altijd leuk. c:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 21:30 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Ik wilde eerst ook een wat ouder char maar ik moet rekening houden met mijn faceclaim. Het is nogal ongeloofwaardig dat ze bijvoorbeeld 33 is, terwijl ze eruit ziet als een 28--jarige. ^^ Maar ik snap wat je bedoelt hoor, variatie is altijd leuk. c:


    Je face claim is toch 31?


    kindness is never a burden.

    Marmoreal schreef:
    (...)

    Je face claim is toch 31?


    Omg, serieus? Ik had opgezocht en daar stond dat ze 28 was. :') Ik ga even kijken.

    EDIT: Jup, ze is echt 31 (volgens haar wikipedia page). Ik had mijn info van een post die al een paar jaar niet was geüpdate... Nouja, nu kan ik haar leeftijd in ieder geval een beetje omhoog gooien. c:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 21:40 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Ik wilde eerst ook een wat ouder char maar ik moet rekening houden met mijn faceclaim. Het is nogal ongeloofwaardig dat ze bijvoorbeeld 33 is, terwijl ze eruit ziet als een 28--jarige. ^^ Maar ik snap wat je bedoelt hoor, variatie is altijd leuk. c:

    Dat weet ik. Ik bedoel ook inderdaad meer vanwege de variatie. Er zijn er wel een paar tussen die dichtbij de 3O zijn, maar er zijn ook genoeg die net over de 22 zijn. Ik heb daar verder ook geen problemen mee, want het staat niet voor niets in het lijstje, maar de variatie..

    Edit: Dat hoeft niet hoor, hehe. Lief van je, maar ik vind de leeftijd die je nu ook hebt gekozen, ook goed. Het was meer een irritatie puntje.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 21:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zouden jullie dat in het rollentopic nog eens aan willen geven als jullie dat veranderen? Ik ben lui en hou niet van moeilijk doen, haha.


    Your make-up is terrible

    Tarrant schreef:
    (...)
    Dat weet ik. Ik bedoel ook inderdaad meer vanwege de variatie. Er zijn er wel een paar tussen die dichtbij de 3O zijn, maar er zijn ook genoeg die net over de 22 zijn. Ik heb daar verder ook geen problemen mee, want het staat niet voor niets in het lijstje, maar de variatie..

    Edit: Dat hoeft niet hoor, hehe. Lief van je, maar ik vind de leeftijd die je nu ook hebt gekozen, ook goed. Het was meer een irritatie puntje.


    Tja ik dacht hier zelf ook aan, alleen ik heb het idee dat het beetje naïviteit dat m'n character heeft zou wegvallen met de jaren... Misschien pas ik het nog aan.
    Op wat voor manier plaagt je character? Alleen flirterig of ook met verleden/geheimen waar desbetreffende persoon liever niet aan herinnert wil worden? :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Tja ik dacht hier zelf ook aan, alleen ik heb het idee dat het beetje naïviteit dat m'n character heeft zou wegvallen met de jaren... Misschien pas ik het nog aan.
    Op wat voor manier plaagt je character? Alleen flirterig of ook met verleden/geheimen waar desbetreffende persoon liever niet aan herinnert wil worden? :')

    Verleden/geheimen zou hij niet mee plagen, omdat mijn personage ook de benodigde dingen heeft meegemaakt. Dat noem ik niet echt plagen eigenlijk, dat is het opzettelijk pijn doen van een persoon. Mijn personage is een klootzak, maar ook weer niet zo'n klootzak. Er spelen wel een boel factoren mee, zoals of hij dronken is of niet, wat voor bui en dat soort dingen. Het is natuurlijk ook wel of hij dit weet van een bepaald personage. Ik zie het hem in iedergeval niet zo snel doen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 22:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vraag voor iedereen:

    De geschiedenis in je character sheet wordt hier dus door iedereen gelezen maar betekent dat voor iedereen ook dat de characters de geschiedenis van elkaar allemaal kennen?
    Want ik weet dat voor mijn character nog niet helemaal zeker :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Vraag voor iedereen:

    De geschiedenis in je character sheet wordt hier dus door iedereen gelezen maar betekent dat voor iedereen ook dat de characters de geschiedenis van elkaar allemaal kennen?
    Want ik weet dat voor mijn character nog niet helemaal zeker :')

    Sowieso niet. Mijn personage houd er namelijk niet van om Jan en alleman te vertellen wat hij heeft doorgemaakt. Ligt dus aan het perso.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat Morticia zegt + ligt aan wanneer je personage op het schip terecht is gekomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Wat Morticia zegt + ligt aan wanneer je personage op het schip terecht is gekomen.


    Dat is dan ook weer een ding dat interessant is om af te spreken maar ik weet niet hoe/of dat besproken kan worden?


    how dare you speak of grace

    Morticia schreef:
    (...)
    Sowieso niet. Mijn personage houd er namelijk niet van om Jan en alleman te vertellen wat hij heeft doorgemaakt. Ligt dus aan het perso.


    Ja inderdaad.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Gewoon door te vertellen in hoeverre anderen op de hoogte zijn van de geschiedenis van je personage?
    Iedereen mag alles van Azar weten. Hij heeft geen geheimen voor zijn God, dus ook niet voor zijn medemensen.


    kindness is never a burden.