• Hooi, wie heeft er zin om mee te gaan naar Körperwelt? Het is een tentoonstelling van "opgezette" mensen. En daarmee opgezet tussen aanhalingstekens, omdat die met op een speciale manier geplastificeerd zijn, en onherkenbaar, in die zin dat alle huid en alles weg is, zodat je enkel nog spieren etc ziet.
    Aangezien mijn ouders en zusje het idee al vies vinden en niet met mij mee willen gaan naar Aken, vroeg ik mij af of er iemand zin heeft om met mij mee te gaan. Ik ben een aantal jaren geleden al eens naar de tentoonstelling in Rotterdam geweest, en het was echt geweldig! Dus, wie is er geen watje en gaat mee? :Y)

    Zoiets ga je dan kunnen verwachten:



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een beetje zoals Body world in Amsterdam dus?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Een beetje zoals Body world in Amsterdam dus?


    Ja, bodyworld en Köperwelt zijn van hetzelfde. ^^ Echter, Amsterdam is wat ver voor mij, niet dat Aken naast de deur ligt als ik het met het openbaar vervoer moet gaan doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ohh dan heb ik het al gezien, hahaha. I am sorryy!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben er niet vies van, maar het is niks voor mij. Veel plezier alvast, moest je gaan.


    16 - 09 - '17

    Lijkt mij heel tof alleen Amsterdam is voor mij dichterbij dan Aken. (Denk ik )


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben eens geweest in Rotterdam en het was awesome. Ik zou waarschijnlijk wel meegaan naar Amsterdam, tho, omdat het al zo lang geleden is.


    Your make-up is terrible

    Door deze plaatjes nog maar te zien brrrr!
    ik kan er niet zo heel goed tegen


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful