• Ik loop al een tijdje in mijn hoofd met dit verhaal:

    California, 2019
    Na de verwoestende branden van 2012 is het brok steen wat ooit een levendige, groene aarde was veranderd in een grote woestijn. Lang buiten blijven kan niet, je kunt dood gaan door de straling of door de ondraaglijke hitte van de zon die genadeloos op het aardoppervlak brandt. Het enige toevluchtsoord is Battery City, gelegen in het gebied dat ooit de Verenigde Staten was. Maar Battery City wordt bestuurd door de corporatie Better Living Industries, beter bekend als BL/ind, die met hun pillen van mensen gevoelloze robots maken. Het gebied buiten Battery City is onderverdeeld in Zones. In deze Zones zwerven de Killjoys, de mensen die zich weigeren over te geven aan BL/ind.
    Adrenaline Airwave is een Killjoy. En dit is haar verhaal.

    Inspired by Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys, the 2010 album from My Chemical Romance


    Ik weet niet of het origineel is, of iemand al zo'n soort verhaal heeft en of iemand het überhaupt wel zou willen lezen.

    (Je hoeft het album/de band niet te kennen om het verhaal te snappen)

    Sorry als ik het verkeerd heb geplaatst, maar ik heb nog nooit een topic gemaakt, blub

    Edit: Iemand toevallig een idee voor een titel? Ik zit zelf te denken aan 'My Life As A Fabulous Killjoy' of gewoon de titel van het album.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 20:34 ]


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Klinkt wel cool
    Ik zou het gewoon doen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het lijkt ergens een beetje op the hungergames, maar op zich is het wel origineel.


    They fell in love, didn't they?

    Ik moet denken aan Resident Evil. (:

    Doen.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Oke, dankjulliewel, ik zal er zo snel mogelijk aan beginnen.

    (Nu jullie het zeggen, het lijkt best wel op de Hongerspelen en Resident Evil. En volgens een vriend van mij ook op Fallout)


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins