Ik geloof dat ware liefde wel bestaat! Dat gevoel heb ik nu al twee jaar met mijn vriend. Dat voel ik doordat ik altijd mezelf bij hem kan zijn, niets raar is en wij samen kunnen lachen en huilen. We kunnen eerlijk tegen elkaar zijn, zonder dat daar problemen over ontstaan en we kunnen elkaar vertrouwen. Al toen ik hem ontmoette had ik dat gevoel en doordat er in mijn verleden wat dingen zijn gebeurd, heb ik dat gevoel nooit echt bij andere mensen, maar bij hem dus wel. We zijn elkaars geliefde, beste vrienden en soulmates. Met hem wil ik heel oud worden en ik weet zeker dat dat ook gaat gebeuren!
Ik geloof alleen niet dat ware liefde aan één persoon gebonden is, maar ik denk ook niet dat je het bij iedereen kan tegenkomen. Zelf denk ik dat er maar een paar mensen op de wereld zijn bij wie je dat gevoel echt kunt hebben, omdat er zo veel verschillende mensen zijn en ook lang niet iedereen bij je past, zowel qua uiterlijk als innerlijk. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je vanaf het begin al een goed gevoel en een klik met elkaar hebt, dat je je fysiek en metaal tot elkaar aangetrokken voelt en dat je een band met elkaar opbouwt.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.