• ..als je vuurwerk meeneemt naar school. In de pauze was er een groepje kinderen buiten die stiekem iets vuurwerk afstaken. En ik en een paar vriendinnen zagen dat. Dus wij zeggen dat tegen onze mentor. En later kwam dat groepje kinderen dus tegen ons zeiken dat we naaiers waren enzo. Maarja, dan neem je toch géén vuurwerk mee naar school? ><
    Je hebt altijd het risico dat je betrapt kunt worden, of dat iemand het zegt, dusja.
    Is er bij jullie op school stiekem vuurwerk afgestoken?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Nee, wel buiten de school (:
    [/buiten betekent dus in de straat van school, haha]

    Niet dat ik weet. :'D Vast wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, nog niet gebeurd. Wel van die stinkbommetjes-dingen.

    Oké ik ga eerlijk reageren. Maar het is dom om hierover te klikken. Ik snap dat groepje wel, jij zou het ook niet leuk vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons is er intotaal 3x vuurwerk afgestoken; 1x in iemand kluisje, 2x in de aula rn vast ook nog wel een paar keer buiten.


    hoi, jij bent leuk.

    ik zal dan niet gaan zeggen!
    Tenzij je er zelf erg last van hebt ;)


    Crazy girl...

    Papercut schreef:
    Oké ik ga eerlijk reageren. Maar het is dom om hierover te klikken. Ik snap dat groepje wel, jij zou het ook niet leuk vinden.


    Totally agree.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Papercut schreef:
    Oké ik ga eerlijk reageren. Maar het is dom om hierover te klikken. Ik snap dat groepje wel, jij zou het ook niet leuk vinden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het eigenlijk best wel zielig als je dan naar je mentor daarvoor naar toe gaat ;x
    Ik bedoel; laat ze toch.. Het is des te leuker als ze zonder aanleiding van zeggen straf krijgen.

    maar nee, zover ik weet is er geen vuurwerk bij mij op school afgestoken


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, bij ons is er geen vuurwerk afgestoken.


    Never run out of reasons to smile...

    Papercut schreef:
    Oké ik ga eerlijk reageren. Maar het is dom om hierover te klikken. Ik snap dat groepje wel, jij zou het ook niet leuk vinden.

    Ja okee.
    Maar waarom moet je het dan per se meenemen naar school? Dan neem je wel een risico. Iemand anders had er ook wat van kunnen zeggen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    BIj ons steken ze ook vaker af,daarom staat er ook een leraar buiten.
    Ik was denk ik ook naar een leraar gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is ook best wel genaaid als je dat gaat zeggen he.


    I'd rather go naked than wear fur.