• Okee, bij mij gaan morgen veel leraren staken voor meer salaris en minder lesuren! Is dat bij jullie ook zo? Of is dat al geweest? =D
    Xx.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat was vorig jaar al een aantal x gebeurd! x'D
    Toen wilde de leerlingen ook gaan staken.
    En dat deden ze ook.
    Met een straf, als gevolg.
    Behalve ik! Ik was toen ziek!
    Dus (bijna) iedereen moest nablijven.
    En ik ging vrolijk naar huis.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    DOGVERDOMME -uhum-
    Bij ons gaan alle scholen staken, Alle mensjes zijn vrij, Behalve wij! ONZE SCHOOL DUS NIET.. Omfg dat is echt dom -,-'


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    dat zou al geweest zijn, en toen staakten de treinen en bussen enzo ook

    maar wij waren maar met 5 in de klas toen omdat velen niet konden komen of ze wilden niet

    werd het dus een leuke boel :'D


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Morgen :') Alleen gaan dr nauwelijks.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee bij ons niet... Volgens mij. Onze leraren zijn er toch te braaf voor... Vorig jaar met de staking stond onze school op internet omdat het o heftig was x] 2500 leerlingen die staakte! Niemand hoefde na te blijven x]


    Your make-up is terrible

    Ik ben een uur eerder uit. Want mijn engels leraar wil niet meewerken -__-' anders was ik 2.5 uur eerder uit O____<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    bij ons gingen een tijdje geleden de kinderen staken vanwege te veelles uren met gevolg jahstraf maar niet iedereen en wat later ging iedereen via de raamen naar buiten want de deuren waren op slot gedaan zodat de leerlinge nie weg konden natuurlijk kregen de leerlinge die buiten stonden wle allemaal strafxD

    hha, bij ons wouden de leerlingen ook staken XD
    is sommige gelukt, maar de meeste dus niet xD al de leraren de poorten, deuren en alle uitgangen barricaderen xD was gwn geniaal om te zien


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Volgens mij was dat bij ons maandag.. Alleen Wiskunde viel uit -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons gingen de leerlingen ook eens staken, alleen nu zijn de leraren aan de beurt XD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wij hebben dat ook! Maar alleen hebben we niet veel leraren die gaan staken! Maar ik was 11.10 al uit omdat mijn opa vandaag werd begraven dus veel heb ik er niet van gemerkt!


    rise and fall of my pants

    De staking zou vanaf woensdag ingaan (de eerste dag van de proefwerkweek) maar helaas gold dat niet voor ons. >.< Wij moesten gewoon de pw's maken. Tot nu toe heb ik weinig van gemerkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons is dat al geweest. Enkel staakte onze school niet :3


    What's wrong whit loving someone?

    Ik weet niet of mijn school daar aan meedoet, en als ze dat wel doen heb ik er toch niets aan.


    blame the bully.

    Neuh, misschien een paar leraren ofzeu x'D
    Maar de meeste niet :X


    Remember the nights we drove around crazy, in love.