Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Grimmie schreef:
(...)
Ja, ik vind het ook nergens op slaan. Laat de mensen die er niet meer zijn gewoon rusten. En hun familie ook. Maar het is zo makkelijk als iemand zich niet meer kan verdedigen..
Daarom. Ik vind het ook erg voor de familie, want die kunnen het natuurlijk wel 'horen' en zien.
Papa, nu ben ik nog meer teleurgesteld in je. Ben je niet alleen het lekkere eten helemaal vergeten, haal je in plaats daarvan alweer kippenpoten. We eten al 6 dagen achter elkaar kip en 3 ervan kippenpoten. Natuurlijk denk je er ook niet aan dat ik ook nog wat moet eten en haal je alleen boontjes en rösti. Nou ja, zo erg vind ik het niet dat ik mag leven op boontjes en een kippenpoot (behalve dat die poot echt vies was).
Daimon schreef:
(...) Daarom. Ik vind het ook erg voor de familie, want die kunnen het natuurlijk wel 'horen' en zien.
Heel erg, ja. Ik snap niet dat mensen zo kunnen doen.
Daarnaast, wat gaat zijn 'echte' seksuele voorkeur veranderen aan de hele situatie? Fans blijven fans en haters blijven haters.
Grimmie schreef:
(...)
Heel erg, ja. Ik snap niet dat mensen zo kunnen doen.
Daarnaast, wat gaat zijn 'echte' seksuele voorkeur veranderen aan de hele situatie? Fans blijven fans en haters blijven haters.
Op de een of andere manier moet men altijd op de sléchte manier aandacht vragen en de wereld inbrengen in plaats van dat het een goede reactie was geweest over MJ, want dan zou ik het nog mooi gevonden hebben. En hij zo herinnert wordt.
Daimon schreef: @ Squirrel: Hehehe, en dat van mij.
(...) Op de een of andere manier moet men altijd op de sléchte manier aandacht vragen en de wereld inbrengen in plaats van dat het een goede reactie was geweest over MJ, want dan zou ik het nog mooi gevonden hebben. En hij zo herinnert wordt.
Daimon schreef: @ Squirrel: Hehehe, en dat van mij.
(...) Op de een of andere manier moet men altijd op de sléchte manier aandacht vragen en de wereld inbrengen in plaats van dat het een goede reactie was geweest over MJ, want dan zou ik het nog mooi gevonden hebben. En hij zo herinnert wordt.
Erg jammer. Gelukkig wordt hij er niet een mindere legende om (:
// The Last Airbender opnieuw kijken omdat het leuk is. Avatar is the best.