• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zo'n trek :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat Groningse meisje dat van huis wegliep en in de trein naar R'dam stapte. Hebben je ouders je niet geleerd dat je niet met 'jongens' van internet moet afspreken?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 17:50 ]

    Ik zeg het voor Jan Lul. Dat van mij staat er niet, kijk er maar overheen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow. Hoe kan je nou vergeten wat JIJ bedacht hebt om te eten terwijl je NAAR de winkel loopt in 5 minuten en met compleet iets anders thuiskomen en pas weer herinneren dat je iets anders bedacht had omdat ik ernaar vraag?

    En het is fucking 6 uur. Hou op met blowen en ga gewoon eten voorbereiden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 18:03 ]


    Your make-up is terrible

    Yes, 'suffering', excellent ship-name.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Michael Jacksons gruwelijke seksuele voorkeur? Wie dit nieuws nog gelooft nu hij al zo lang dood is is een loser.

    Daimon schreef:
    (...)
    Ik ken de *kuchum* verslaving. The HP life is hard.


    Erger nog: ik probeer iedereen om me heen mee te sleuren in mijn verslaving. Nou ja je krijgt er geen kanker of een hersenbeschadiging of obesitas van dus het valt nog wel mee. ^^

    Serassi schreef:
    Michael Jacksons gruwelijke seksuele voorkeur? Wie dit nieuws nog gelooft nu hij al zo lang dood is is een loser.


    Whut zijn ze nu alweer bezig? Ugh ze blijven ook echt maar doorgaan hè. Misschien in plaats van telkens zoveel bezig te zijn met roddels omtrent MJ, kunnen ze beter eens in de spiegel kijken en zichzelf verbeteren. De doden afzeiken heeft nog nooit zin gehad -_-

    OT: BIJNA KLAAR AAAAH! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Whut zijn ze nu alweer bezig? Ugh ze blijven ook echt maar doorgaan hè. Misschien in plaats van telkens zoveel bezig te zijn met roddels omtrent MJ, kunnen ze beter eens in de spiegel kijken en zichzelf verbeteren. De doden afzeiken heeft nog nooit zin gehad -_-

    OT: BIJNA KLAAR AAAAH! *O*

    Echt hoor. Lekker mensen aan de schandpaal nagelen als ze al een tijdje dood zijn. "Laten we een nieuwe roddel bedenken die iedereen gaat geloven. Hij kan er toch niets tegenin brengen omdat hij niet meer leeft."

    //Niet wetende welke username ik wil. Zo kut als je twijfelt tussen 2..
    Iemand die me wil adviseren binnen nu en 1 minuut?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 18:58 ]

    Wanneer je je usernaam veranderd hebt en je toch liever de andere wilde. Ach, die loopt niet weg. CG is op het moment belangrijker voor me.

    this close to giving up


    Heaven is a place that we all have

    Villainess schreef:
    (...)

    Erger nog: ik probeer iedereen om me heen mee te sleuren in mijn verslaving. Nou ja je krijgt er geen kanker of een hersenbeschadiging of obesitas van dus het valt nog wel mee. ^^

    Als je het maar onopvallend doet. Dan heeft niemand door dat je diegene meesleurt in de wereld van HP, gna gna.

    @ Grimmie: Dat is echt bullshit. Dat kwam nog op het nieuws en had ik ergens gelezen dat degene die hem daarvan beweerd had, dat hij toegeeft dat hij dat gelogen had. Echt bullshit dat het er nu weer over komt. Heb respect voor de overledenen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is niet goed en ik haat het maar ik weet ook niet echt hoe ik het moet stoppen en zo wordt het alleen maar erger en niemand verdient dat maar de oplossing is zo simpel en waarom lukt dat me niet gewoon? Waarom voelt het alsof ik eerst een tien meter hoge muur moet beklimmen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kut dit stuk is heel erg mooi en ik weet nu al dat het gaat klinken alsof mijn hele schoolkoor collectief een cactus in z'n reet heeft gestoken neeeeee


    goodbye mooi muziekstuk hallo vals gekrijs


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Daimon schreef:
    (...)
    Als je het maar onopvallend doet. Dan heeft niemand door dat je diegene meesleurt in de wereld van HP, gna gna.

    @ Grimmie: Dat is echt bullshit. Dat kwam nog op het nieuws en had ik ergens gelezen dat degene die hem daarvan beweerd had, dat hij toegeeft dat hij dat gelogen had. Echt bullshit dat het er nu weer over komt. Heb respect voor de overledenen.

    Ja, ik vind het ook nergens op slaan. Laat de mensen die er niet meer zijn gewoon rusten. En hun familie ook. Maar het is zo makkelijk als iemand zich niet meer kan verdedigen..