Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Laat het heel duidelijk zijn dat het nog steeds niet de bedoeling is uitlokkende, beledigende, pestende of gemene opmerkingen over andere users in het LJH te plaatsen. Daarmee overtreed je namelijk verschillende huisregels van Quizlet die ook gewoon hier gelden. Als je problemen hebt met een andere user of over zoiets iets kwijt wil, dan dien je naar een moderator of bemiddelaar te stappen.
Waarom is mijn bericht weggehaald? Dat ging niet eens over een andere user. Wtf. Ik zou van tevoren eerst graag een berichtje willen krijgen voordat het voor niks wordt weggehaald. Dankjewel.
Oké, that's it. De psycholoog heeft te kennen gegeven niet te weten of ze me nog kan helpen. Ik ben officieel een hopeloos geval. HA. HAHA.. HAHAHAHAHA... fuck.
Iracebeth schreef:
Oké, that's it. De psycholoog heeft te kennen gegeven niet te weten of ze me nog kan helpen. Ik ben officieel een hopeloos geval. HA. HAHA.. HAHAHAHAHA... fuck.