• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck off

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 12:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 juni 2016 - 12:17 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Altijd leuk als je psychiater na 5 intakes binnen een paar weken nog lekker even wat vragenlijsten meegeeft. WeTeN JuLliE NoG NiEt GeNoEg OvEr MiJ (cat)

    Waarom heb ik de neiging om in ieder stukje licht afwijkende huid te prikken met een naald.


    What would Emma do?

    De trein waar ik in zit is oud en de banken zitten vervelend en er is geen wifi en daar baal ik van want ik wilde aan school werken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laat het heel duidelijk zijn dat het nog steeds niet de bedoeling is uitlokkende, beledigende, pestende of gemene opmerkingen over andere users in het LJH te plaatsen. Daarmee overtreed je namelijk verschillende huisregels van Quizlet die ook gewoon hier gelden. Als je problemen hebt met een andere user of over zoiets iets kwijt wil, dan dien je naar een moderator of bemiddelaar te stappen.


    Happy Birthday my Potter!

    Oke wtf, is het normaal een heel examen te hebben met alleen maar meerkeuzevragen? Guys, ik ben zo nog niet klaar voor unieef


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom gebruik ik zoveel Dr Phil quotes in mijn dagelijks leven all of sudden. Mijn hemel, het wordt echt een dingetje. :'D


    She's imperfect but she tries

    Wow ik vroeg me alleen maar af wie ze bedoelde
    Of ze het over dezelfde heeft. Wauw. Auw.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 12:39 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    yay ik denk dat ik die twee examens goed heb gedaan


    Heaven is a place that we all have

    Daimon schreef:
    Mod-mededeling: Bericht leeggehaald

    Waarom is mijn bericht weggehaald? Dat ging niet eens over een andere user. Wtf. Ik zou van tevoren eerst graag een berichtje willen krijgen voordat het voor niks wordt weggehaald. Dankjewel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, that's it. De psycholoog heeft te kennen gegeven niet te weten of ze me nog kan helpen. Ik ben officieel een hopeloos geval. HA. HAHA.. HAHAHAHAHA... fuck.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    Oké, that's it. De psycholoog heeft te kennen gegeven niet te weten of ze me nog kan helpen. Ik ben officieel een hopeloos geval. HA. HAHA.. HAHAHAHAHA... fuck.



    daarom heb je Pim? c:


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    daarom heb je Pim? c:


    At least my cat loves me... ):


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    At least my cat loves me... ):


    I LOVE YOU TOO *hugs*


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    I LOVE YOU TOO *hugs*


    Thankyou <3


    26 - 02 - '16