• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook geen bh kunnen dragen. ;c Ze zijn zo vervelend.


    Your make-up is terrible

    She likes shadowhunters and I still haven't chased her away. How?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Newsflash sommige mensen vinden je wel leuk


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    donut donut donut. jij bent geen kutmens meer maar gewoon een kut met een beetje menselijkheid. jij fxcking menskut.


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Hoe ben ik in vredesnaam teruggecirkeld naar Supernatural en Sherlock fanfic? Ik was al zeker twee jaar verlost van deze onzin. Help. (cat)

    Ik letterlijk een week geleden ook wtf waarom gebeurt dit

    en ook waar is de tijd gebleven dat op AO3 alle goeie shit stond en op fanfiction de rare shit want op dit punt is AO3 net zo'n hoop stront geworden met ongeveer 10% diamanten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    WAAROM.MOET MIJN LAPTOP HET NU NET BEGEVEN IN DE AANLOOP VAN MIJN TOETSWEEK?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Typical slut. You're welcome.

    Nee, ik wil niet een of andere random laptop als oplossing. Ik wil een goede waar ik de komende vier jaar meer vooruit kan, minimaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    weltrusten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Oh, dit is een grote grap. Zeg mij dat dit een grap is


    "Ignite, my love. Ignite."

    oke het is beslist ik maak een story met alles dat rondspookt in mijn hoofd

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 22:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Sarita, ga naar bed. Je hebt er niks aan om nu de hele avond aan school te werken en morgen je bed weer niet uit te kunnen komen omdat je te moe bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    The Legend of Korraaaaaa :3 Een half seizoen gekeken in één avond, why not.
    I'm so childish

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik letterlijk een week geleden ook wtf waarom gebeurt dit

    en ook waar is de tijd gebleven dat op AO3 alle goeie shit stond en op fanfiction de rare shit want op dit punt is AO3 net zo'n hoop stront geworden met ongeveer 10% diamanten


    Oh goed, dan ben ik niet de enige in dit lekkende bootje waar ik nooit in had moeten stappen. :W

    En JA. Ik voel me een snobbige fanfic-hipster als ik dit zeg, maar AO3 was qua kwaliteit oprecht beter toen het nog iets kleiner was en er wachtlijsten van letterlijk maanden waren om een account te mogen creëren. Ik ben en groot fan van beginnende schrijvers verwelkomen met open armen, maar op sommige dagen zou het stiekem heel fijn zijn als dat op FF.net of Wattpad of Tumblr zou kunnen gebeuren. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    2 vorkjes in mijn bak noodles. Haha, such a funny.