• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oké, concentreer je nog even op de voetnoten en lever in achterlijke idioot. Laat je niet zo afleiden.

Happy Birthday my Potter!

Lindemann schreef:
    Why the fuck moet je een motivatiebrief schrijven om in een supermarkt te gaan werken.

''Ik wil heel graag in deze supermarkt werken, omdat ik de kleur van de Albert Heijn echt mooi vind contrasteren bij mijn huid. Ook vind ik supermarktwerk nou eenmaal echt een stap verder in mijn levenswandel en ik voel dat dit ook echt de doorslaggevende stap zou zijn voor hoe ik mijn verdere leven besteed. Verder is het supermarktsfeertje helemaal mijn ding.''

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Hoechlins schreef:
    (...)
    ''Ik wil heel graag in deze supermarkt werken, omdat ik de kleur van de Albert Heijn echt mooi vind contrasteren bij mijn huid. Ook vind ik supermarktwerk nou eenmaal echt een stap verder in mijn levenswandel en ik voel dat dit ook echt de doorslaggevende stap zou zijn voor hoe ik mijn verdere leven besteed. Verder is het supermarktsfeertje helemaal mijn ding.''

'Ik heb altijd graag in de Albert Heijn willen werken want het geeft me een doorslag alsof ik eindelijk wat bereikt heb in het leven en de AH zou daar echt perfect bij zijn. Ik heb geen problemen met leven met een schaars inkomen en ik hou echt zo veel van arrogante, chagrijnige mensen die ik moet bedienen want de Albert Heijn is mij altijd ten dienste geweest met een weliswaar geforceerde glimlach en ik wil dat ook doen."

Heaven is a place that we all have

It's cute that my father thinks something might happen between me and my crush... Like bitch have u seen my face

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Please stop talking to me.

Your make-up is terrible

Aerate schreef:
    OKE WIE VINDT SINAASAPPELSAP MET PULP/VRUCHTVLEES EVEN GOOR ALS IK

Dat heb je niet van mij!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hoechlins schreef:
    (...)

:')

Aerate schreef:
    (...)

'Ik heb altijd graag in de Albert Heijn willen werken want het geeft me een doorslag alsof ik eindelijk wat bereikt heb in het leven en de AH zou daar echt perfect bij zijn. Ik heb geen problemen met leven met een schaars inkomen en ik hou echt zo veel van arrogante, chagrijnige mensen die ik moet bedienen want de Albert Heijn is mij altijd ten dienste geweest met een weliswaar geforceerde glimlach en ik wil dat ook doen."

Haha, jullie zijn geweldig! :'D

What would Emma do?

Oké, ze houd van Star Wars en ze haat de prequels niet en we praten nu al langer dan drie zinnen met elkaar. Ik ben benieuwd wanneer ik haar wegjaag.

Rest in Peace, Son of Gondor

Note to my self: probeer nooit meer een hakama te moeten strijken, want jeetje, wat een kutklus is dat....

Shall I eat that chips or not?

Your make-up is terrible

Ik heb vandaag al bijna overleefd zonder te huilen. I love you so much and miss you though

Happy Birthday my Potter!

Wanneer je realiseert dat je waarschijnlijk consequent een te grote cupmaat koopt maar er niet aan toe wil geven cuz you already have so little help me i'm poor

i put the fun in funeral

De Kotmadam is life.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Bonafide schreef:
    Wanneer je realiseert dat je waarschijnlijk consequent een te grote cupmaat koopt maar er niet aan toe wil geven cuz you already have so little help me i'm poor

Kon ik maar wat van mijn verschrikkelijke E aan je geven, ik wil geen E, ik wil A :c

Ich liebe dich 27.12.23