• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht. Ik heet Anna Maria, ook wel Annemiek, maar AnnemiekE staat er echt niet tussen en is ook nergens terug te vinden als mijn naam (Annemiek niet eens but oh well), dus waarom, WAAROM blijf je mij AnnemiekE noemen. Zo heet ik niet oké. Boven al mijn opdrachten en al mijn mails staat Annemiek. Ik sta ingeschreven als Anna/Annemiek bij de uni. Echt ik word hier zo gestoord van. Hierom wil ik gewoon alleen Anna heten. Dan verdwijnen alle problemen. Serieus. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    Wiarda schreef:
    (...)
    JA IEMAND ANDERS DIE IN DE DON'T HUG ME I'M SCARED FLOW TERECHT IS GERAAKT YES DANKU

    // teveel hoofdpijn om te schrijven maar ik wiL SCHRIJVEN OMG


    zou er bijna een romantische fanfic over schrijven


    i put the fun in funeral

    GredWeasley schreef:
    Zucht. Ik heet Anna Maria, ook wel Annemiek, maar AnnemiekE staat er echt niet tussen en is ook nergens terug te vinden als mijn naam (Annemiek niet eens but oh well), dus waarom, WAAROM blijf je mij AnnemiekE noemen. Zo heet ik niet oké. Boven al mijn opdrachten en al mijn mails staat Annemiek. Ik sta ingeschreven als Anna/Annemiek bij de uni. Echt ik word hier zo gestoord van. Hierom wil ik gewoon alleen Anna heten. Dan verdwijnen alle problemen. Serieus. Ugh.


    Ik leef met je mee.
    Imagine hoe het gaat met 'Yong Qing', dan staat de Yong er eens niet bij, dan staat er Qing er niet bij, dan is de Yong als Jong/Young geschreven, dan is de Qing weer als Quin/Ching/Chuing/idk hier hebben ze heel veel variaties op. En dan is mijn achternaam er nog niet door :') want ja, ze denken natuurlijk dat Qing mijn achternaam is en Yong de voornaam. Lol. NOT.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Marmoreal schreef:
    (...)

    Prostitutie. Join me.

    // I will learn this rap even if it's the last thing I do.

    Lemme guess, Guns and Ships? :Y)

    OTOFT: stom AD en domme gemeente, het is gek om me te beseffen dat ik in de krant had moeten staan en op tv had moeten komen en hij eigenlijk niet :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Ik leef met je mee.
    Imagine hoe het gaat met 'Yong Qing', dan staat de Yong er eens niet bij, dan staat er Qing er niet bij, dan is de Yong als Jong/Young geschreven, dan is de Qing weer als Quin/Ching/Chuing/idk hier hebben ze heel veel variaties op. En dan is mijn achternaam er nog niet door :') want ja, ze denken natuurlijk dat Qing mijn achternaam is en Yong de voornaam. Lol. NOT.


    Ugh dat lijkt mij ook echt irritant. Ik heb meestal geen problemen, maar deze docente weigert het goed te doen of zo and I'm like *Hermione Granger voice* "It's AnnemieK, not AnnemiekE"
    Oh dat heeft mijn vader btw ook, dat van twee namen die gewoon de volledige eerste voornaam vormen, waardoor men denkt dat de tweede naam de achternaam is. Like wtf. Dat is gewoon de voornaam mensen. Hoe vaak moet dit nog gezegd worden? Mensen moeten echt eens leren op te letten bij namen.


    Happy Birthday my Potter!

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Lemme guess, Guns and Ships? :Y)

    OTOFT: stom AD en domme gemeente, het is gek om me te beseffen dat ik in de krant had moeten staan en op tv had moeten komen en hij eigenlijk niet :'D



    ... yes :'D


    kindness is never a burden.

    Eerst een Grimboudplein 12 ervaring met het zoeken van een huis, en vervolgens fiets er een perfecte Peter Pippeling langs. Harry Potter everywhereeee. Ik ben echt niet de serie voor de 83927ste keer aan het lezen zodat ik overal iets Harry Potter achtigs zie.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ugh dat lijkt mij ook echt irritant. Ik heb meestal geen problemen, maar deze docente weigert het goed te doen of zo and I'm like *Hermione Granger voice* "It's AnnemieK, not AnnemiekE"
    Oh dat heeft mijn vader btw ook, dat van twee namen die gewoon de volledige eerste voornaam vormen, waardoor men denkt dat de tweede naam de achternaam is. Like wtf. Dat is gewoon de voornaam mensen. Hoe vaak moet dit nog gezegd worden? Mensen moeten echt eens leren op te letten bij namen.


    Het is echt vreemd dat ze het alsnog doet. :W
    Namen liggen echt gevoelig over het algemeen. Ik zit nu al veertien jaar op dezelfde school en mijn naam zit nog steeds niet juist in het systeem. (no_chears) Zelfs mijn wiskundeleraar die ik al twee jaar heb, weet het nog elk rapport fout te schrijven.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Het is echt vreemd dat ze het alsnog doet. :W
    Namen liggen echt gevoelig over het algemeen. Ik zit nu al veertien jaar op dezelfde school en mijn naam zit nog steeds niet juist in het systeem. (no_chears) Zelfs mijn wiskundeleraar die ik al twee jaar heb, weet het nog elk rapport fout te schrijven.


    Ik zou echt mijzelf vastketenen aan een deur of zo en eisen dat ze mijn naam goed in het systeem zetten. Met een megafoon of iets anders dat extreem veel kabaal maakt. Merlin, na zoveel jaren moet het gewoon goed zijn. Wat een idioten.


    Happy Birthday my Potter!

    1 dag voordat ik naar Mallorca ga, heb ik mijn assesment
    Nu hopen dat ik in één keer slaag...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Don't hug me im scared is ZO ENG het lijkt heel leuk en aardig en dan opeens wordt die rode zijn hoofd gewoon FLATS eraf geschoten en 19 june en die vader en DE LAATSTE AFLEVERING WAS OP FUCKING VADERDAG. 19 JUNI. en en en

    //ZOVEEL SECOND HAND EMBARRASSMENT IK DURF NIET VERDER TE KIJKEN.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 17:38 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Bonafide schreef:
    (...)

    zou er bijna een romantische fanfic over schrijven

    Roy x Reader otp


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Villainess schreef:
    Eerst een Grimboudplein 12 ervaring met het zoeken van een huis, en vervolgens fiets er een perfecte Peter Pippeling langs. Harry Potter everywhereeee. Ik ben echt niet de serie voor de 83927ste keer aan het lezen zodat ik overal iets Harry Potter achtigs zie.

    Ik ken de *kuchum* verslaving. The HP life is hard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik: *houd zich in met game theorie*
    Docent theater: Ik wil meer focus op game theorie.
    Ik:...
    ....
    ....
    OKAY WHOOP DIT WORDT LEUK *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb nog nooit iets gezien van het hele Don't hug me I'm scared gebeuren en ik heb zowel het gevoel dat ik een hoop mis als dat ik daar stiekem erg blij om mag zijn. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan