• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Rauch schreef:
    Meh mondeling Engels. Een normaal persoon zou nu dood gaan van de zenuwen maar ik zit hier like meh

Dan ben ik ook niet normaal :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Hoechlins schreef:
    (...)
    Aaah ja. Koen 1 heeft zo'n schattig hoofd. Flip en Mick waren ook zoooo schattig. Omg ik heb meteen zin om heel Spangas weer over te kijken. :')

Oh nee Mick. Ik mag hem niet :')

Ich liebe dich 27.12.23

I don't want do do your stupid History, I've got an English MO next hour, and I am not going to translate the whole book in English. No way. I'd rather just do nothing, because switching from Dutch to English every time is far to hard :'D

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

o mijn god wtf sarah
    ik liep te kloten met een pen en nu staan er inktstrepen op het nieuwe bankstel

i put the fun in funeral

Uuuugh. Ik mag jou echt gewoon niet, gewoon NIET. Je bent zo'n kutwijf en ugh. Ik kan je gewoon echt niet uitstaan. Teveel dingen aan je waaraan ik je niet mag.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Jeremy Renner is in Frankrijk, ik ben er mee weg! c:

What would Emma do?

oh my lord i did it agaIN WHATS WRONG WITH ME

i put the fun in funeral

Die kauwvitamines laten echt een gore nasmaak achter.

Your make-up is terrible

Ugh kut Nederlandse songtekst. Waarom wissel je random opeens woorden om, terwijl vrij en onbevreesd veel lekkerder zingt dan onbevreesd en vrij -_-

Happy Birthday my Potter!

Ik ben erachter waarom. Elke keer betrap ik mezelf er de laatste tijd achter dat ik bang ben dat je appt, omdat je dan vast weer wat insulting zou zeggen. Je doet me aan mijn vader denken en geloof me, dat is geen goed ding. Ik ben bang dat je weggaat, omdat ik verlatingsangst hebt en ik straks denk alleen te zijn. Dat is er en ergens hoop ik dat het nog goed gaat, maar als ik zie wat voor zak je bent geworden wil ik helemaal niks meer met je te maken hebben. Zo ken ik je niet. Als dit bij je ex werkte, oke, maar niet bij mij. Niet alles hoeft met hatelijke opmerkingen gestempeld te worden, Mr Sunshine.

GredWeasley schreef:
    Ugh kut Nederlandse songtekst. Waarom wissel je random opeens woorden om, terwijl vrij en onbevreesd veel lekkerder zingt dan onbevreesd en vrij -_-

FROZEN (H)

Het ergste vind ik nog dat je het niet respecteert dat ik aan mezelf werk.

Aurea schreef:
    (...)

FROZEN (H)

Haha jap. Vrijdag een optreden als Elsa, maar omdat al die kindjes waarschijnlijk de songtekst uit hun hoofd kennen, mag ik echt geen kleine foutjes maken en zo.

Happy Birthday my Potter!

Mod-mededeling: Bericht leeggehaald

[ bericht aangepast door een moderator op 21 juni 2016 - 12:17 ]