• It's a surf city


    Story:

    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Characters:

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra


    Gezinnen:

    •Gezin 1.
    Smith
    Dochter • Charlotte Kain Smith ~ Cicatrice
    Dochter • Lucy Smith ~ shairell

    Gezin 2.
    Johnson


    Vader •Joris Mark Johnson ~ _dark_

    Dochter • Christine Phoebe Johnson ~ Panix
    Dochter • Lotus Johnson ~ _dark_

    Gezin 3.
    Williams
    Dochter ~ xNaniow • Katherine Williams
    Dochter ~ Serafina Neela Ava Becca Williams ~ _patch
    Zoon ~ Ricardo Williams ~ shairell


    Gezin 4.
    Jones
    Zoon ~ Jamespotter
    Dochter ~ Summer Rosemarie Jones • Conde

    Gezin 5.
    Brown
    Zoon ~ Waterwork
    Dochter ~ Rakharo

    Gezin 6.
    D'angelo
    dochter ~Alessandra Emilia D'Angelo ~ Camhanaich
    Zoon ~Delroy Farran D'Angelo ~ Aemilin


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 17:38 ]

    Er staat in de VL dat er snel roddels worden verspreid, maar wat voor soort en hoe worden ze verspreid?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Conde schreef:
    (...)

    Ahw that's cute! Misschien dat Summer dat eerst niet heeft ofzo en ook niet doorheeft? En dan zien we later in de RPG wel hoe het loopt? ^^

    @xVeertje ik zal straks even een impressielijstje maken en dan kijk ik even wat voor relatie ik tussen hen en Summer zie!


    Jaaa dat is wel leuk!

    @xVeertje: Maybe Kain en Del goede vrienden en Frank best (male) friend ? :Y)


    take risks

    Camhanaich schreef:
    Er staat in de VL dat er snel roddels worden verspreid, maar wat voor soort en hoe worden ze verspreid?


    Gewoon dat iedereen alles snel te weten komt en als één of twee mensen het weten, iedereen het snel te weten komt. Aangezien iedereen elkaar kent en het een klien dorpje is.

    Ik heb Summer verder uitgewerkt!
    Ze is echt de kortste rol die ik ooit heb gemaakt ;o


    I am not as think as you drunk I am

    Conde en Poshlost : ik zet zometeen even jullie karakters in het relatierijtje van Delroy (:


    take risks

    Hi guys! Ik ben niet echt ervaren met rpg's, maar wilt iemand vrienden zijn met mijn karakter Arielle Brown?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rakharo schreef:
    Hi guys! Ik ben niet echt ervaren met rpg's, maar wilt iemand vrienden zijn met mijn karakter Arielle Brown?

    Ik heb Alessa voor je?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Rakharo schreef:
    Hi guys! Ik ben niet echt ervaren met rpg's, maar wilt iemand vrienden zijn met mijn karakter Arielle Brown?


    Ik heb zowel Kain als Francisco voor je


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik heb Lotus :p


    ~

    @Aemilin okay!
    @Rakharo: ik post zo even opnieuw mijn relatielijstje, de geupdate verse hehe. Dan kijk ik ook even naar Arielle (: I see we're brother and sister, ik heb je een PB gestuurd hehe!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:29 ]


    tya

    Alessandra's relaties & meningen
    Aries | 17 | Italian and Russian
    Italic is een voorstel/mening


    Charlotte Kain Smith — Best friends
    Lucy Smith — Alessa zou haar kennen via Kain, maar ik denk niet dat ze perse vrienden zouden zijn
    Christine Phoebe Johnson — Geen innerlijk
    Lotus Johnson — Ik zou het niet weten
    Katherine Williams — Alessa zou haar mogen, maar het feit dat ze alle nieuwtjes verspreid zal ze zeker niet op prijs stellen
    Serafina Neela Ava Becca Williams — Alessa zal haar waarschijnlijk véél te druk vinden, ook het feit dat ze snel gekwetst is zal niet passen bij Alessandra's eeuwige eerlijkheid.
    Summer Rosemarie Jones — Good friends & colleagues (bar)
    Arielle Suri Brown — Drinking buddies & colleagues (zwemles)

    Joris Mark Johnson — Alessa zal hem zien als "de vader van".
    Ricardo Williams — Het enige waar Alessa niet tegen zou kunnen zijn zijn woede-uitbarstingen. Verder zie ik ze wel als vrienden, daarnaast zou ze niet weten dat hij een oogje op haar heeft.
    Francisco Patrick Jones — Flirty friends & colleagues (bar)
    Tyler Holden Brown — Friends & colleagues (bar), Alessa zou niet weten dat de jongeman beginnende gevoelens voor haar heeft
    Delroy Farran D'Angelo — Brother, beste kill <3
    Wie zou willen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 20:09 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    @_Dark_, @Camhainach en @xVeertje: hebben jullie ideeën maybe?

    Misschien kan ik samenwerken met Alessa of zo in een van die strandtenten en later pas vriendinnen worden, of ze zijn al vriendinnen?
    En Lotus wij kunnen vrienden zijn en samen skateboarden of zo, or you can teach me how to?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rakharo schreef:
    @_Dark_, @Camhainach en @xVeertje: hebben jullie ideeën maybe?

    Misschien kan ik samenwerken met Alessa of zo in een van die strandtenten en later pas vriendinnen worden, of ze zijn al vriendinnen?
    En Lotus wij kunnen vrienden zijn en samen skateboarden of zo, or you can teach me how to?

    Dat kan opzich wel, maar Alessa werkt ook al met Summer en Tyler (verder weet ik het niet). Misschien kunnen ze samen zwemles geven? Dat doet Alessandra op zaterdagochtend c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Dat kan opzich wel, maar Alessa werkt ook al met Summer en Tyler (verder weet ik het niet). Misschien kunnen ze samen zwemles geven? Dat doet Alessandra op zaterdagochtend c:


    Als Alessa met Tyler werkt, werkt ze ook met Francisco geloof ik ;3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Dat kan opzich wel, maar Alessa werkt ook al met Summer en Tyler (verder weet ik het niet). Misschien kunnen ze samen zwemles geven? Dat doet Alessandra op zaterdagochtend c:


    Yesss! Sounds like fun! I can also be your drinking buddy (als je wilt dan - I'm just giving ideas here)


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old