• It's a surf city


    Story:

    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Characters:

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra


    Gezinnen:

    •Gezin 1.
    Smith
    Dochter • Charlotte Kain Smith ~ Cicatrice
    Dochter • Lucy Smith ~ shairell

    Gezin 2.
    Johnson


    Vader •Joris Mark Johnson ~ _dark_

    Dochter • Christine Phoebe Johnson ~ Panix
    Dochter • Lotus Johnson ~ _dark_

    Gezin 3.
    Williams
    Dochter ~ xNaniow • Katherine Williams
    Dochter ~ Serafina Neela Ava Becca Williams ~ _patch
    Zoon ~ Ricardo Williams ~ shairell


    Gezin 4.
    Jones
    Zoon ~ Jamespotter
    Dochter ~ Summer Rosemarie Jones • Conde

    Gezin 5.
    Brown
    Zoon ~ Waterwork
    Dochter ~ Rakharo

    Gezin 6.
    D'angelo
    dochter ~Alessandra Emilia D'Angelo ~ Camhanaich
    Zoon ~Delroy Farran D'Angelo ~ Aemilin


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 17:38 ]

    Conde schreef:
    _Dark_ en shairell zouden jullie misschien niet steeds allerlei posts achter elkaar kunnen zetten? Ze noemen dat spammen en dat maakt het onoverzichtelijk en het topic snel overvol ":/ (zoals ook al eerder is aangegeven door xVeertje)

    Poshlost, sounds good! Misschien wil ze nog weleens een beetje met hem flirten enzo. Dat is wel lachen met het leeftijdsverschil en oudere broers c;


    ^ ik moet ook nog een baantje voor Summer bedenken denk ik.. misschien kunnen zij en Alessa samen ergens werken?


    I like!
    Tyler krijgt ruzie met ieders broers hahaha

    Is er nog iemand die met Tyler in de bar wil werken? c:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:10 ]


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)

    I like!
    Tyler krijgt ruzie met ieders broers hahaha

    Is er nog iemand die met Tyler in de bar wil werken? c:


    Laat ik eens gek doen, Tyler en Francisco dan dus sportbuddies en collega's? ;3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Poshlost schreef:
    (...)

    I like!
    Tyler krijgt ruzie met ieders broers hahaha

    Is er nog iemand die met Tyler in de bar wil werken? c:

    Alessa heeft er 4 hahahaha

    Ik zie haar wel als serveerster? Of anders instructrice voor zwemmen/snorkelen o.i.d


    Up with the sun. Gone with the wind.

    xVeertje schreef:
    (...)

    Laat ik eens gek doen, Tyler en Francisco dan dus sportbuddies en collega's? ;3

    Ik vind het een leuk idee! Ik moet dit ergens opschrijven anders ben ik morgen alles weer vergeten haha, maar mijn internet is zo traag :c

    @Camhanaich: Misschien dat ze in een restaurant op het strand kan werken, en een ochtend in het weekend snorkelen of zo?


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ik vind het een leuk idee! Ik moet dit ergens opschrijven anders ben ik morgen alles weer vergeten haha, maar mijn internet is zo traag :c

    @Camhanaich: Misschien dat ze in een restaurant op het strand kan werken, en een ochtend in het weekend snorkelen of zo?

    Smart! In het weekend geeft Alessa snorkelen en doordeweeks werkt ze als serveerster c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Smart! In het weekend geeft Alessa snorkelen en doordeweeks werkt ze als serveerster c:


    Dan werkt ze samen met Summer als serveerster? c:


    I am not as think as you drunk I am

    Conde schreef:
    (...)

    Dan werkt ze samen met Summer als serveerster? c:

    Ja, os goed! Wat is de verdere relatie tussen de dames?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ja, os goed! Wat is de verdere relatie tussen de dames?


    Ik denk dat ze wel goede vriendinnen kunnen zijn! Ze hebben best veel raakvlakken qua karaktereigenschappen, beiden loyaal, eerlijk, avontuurlijk enz.


    I am not as think as you drunk I am

    Ik kijk morgen wel voor een relatielijstje en dergelijke, ben net kloar met mijn Engels opdracht en ben eigenlijk wel moe en zo haha

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:46 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    @Aemilin (heb ik het goed geschreven? hahaha)
    Even voor Delroy, misschien kunnen ze samen sporten? Ik zie ook dat ze redelijk veel op elkaar lijken, maar misschien wil Tyler toch zijn afstand houden, gezien hij een stiekeme crush heeft op zijn zusje? c:


    tya

    Aemilin schreef:
    (...)

    Maybe Delroy ?
    Voor zover ik haar rol heb doorgelezen is t wel een beetje delroys type :Y)
    (Al moet ik zn innerlijk nog uittypen, heb wel zo een idee in mn hoofd heheh)


    Wat had je in gedachten? :3


    I am not as think as you drunk I am

    Conde schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze wel goede vriendinnen kunnen zijn! Ze hebben best veel raakvlakken qua karaktereigenschappen, beiden loyaal, eerlijk, avontuurlijk enz.

    Helemaal top! Doen we c:

    Ik zal mijn impressielijstje vandaag afmaken, aangezien in geen school heb!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 4:17 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Poshlost schreef:
    @Aemilin (heb ik het goed geschreven? hahaha)
    Even voor Delroy, misschien kunnen ze samen sporten? Ik zie ook dat ze redelijk veel op elkaar lijken, maar misschien wil Tyler toch zijn afstand houden, gezien hij een stiekeme crush heeft op zijn zusje? c:


    Das wel een goed ideee ! Delroy sport toch veel, dus komt mooi uit hahahaha

    @Conde, dat Delroy een crush op Summer heeft, maybe, en idk of Summer het dan ook op hem heeft hahaaha


    take risks

    Iemand nog relaties met Kain en/of Frank(y)?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Aemilin schreef:
    (...)

    Das wel een goed ideee ! Delroy sport toch veel, dus komt mooi uit hahahaha

    @Conde, dat Delroy een crush op Summer heeft, maybe, en idk of Summer het dan ook op hem heeft hahaaha


    Ahw that's cute! Misschien dat Summer dat eerst niet heeft ofzo en ook niet doorheeft? En dan zien we later in de RPG wel hoe het loopt? ^^

    @xVeertje ik zal straks even een impressielijstje maken en dan kijk ik even wat voor relatie ik tussen hen en Summer zie!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 10:14 ]


    I am not as think as you drunk I am